Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ROTO: Obiectivul anului 2019 este reprezentat de cresterea vanzarilor cu 4%
ROTO: Obiectivul anului 2019 este reprezentat de cresterea vanzarilor cu 4%
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Iun 2019 06:52
Marian Pop, Country Manager Roto Romania, a afirmat ca „in comparatie cu situatia inregistrata pe piata de profil in anul 2017, cererea de sisteme de feronerie a consemnat o usoara crestere de 4%, la nivelul lui 2018. In ceea ce priveste portofoliul companiei noastre, acesta a fost completat recent cu o serie de sisteme avansate. In principal, se remarca Roto Patio Inowa, care a devenit disponibil incepand cu sfarsitul anului precedent. Este vorba despre o feronerie inteligenta, destinata echiparii ansamblurilor culisante cu etanseitate ridicata. Produsul este recomandat pentru ferestre si usi glisante executate din profile din lemn, PVC sau aluminiu, cu greutati ale cercevelei de pana la 200 kg. Din punct de vedere financiar, in 2018 cifra de afaceri a atins 17,55 milioane de euro (vanzari aferente pietelor din Romania si Bulgaria). Pentru anul in curs, ne dorim sa obtinem o valoare bugetata cu 4% mai mare fata de cea realizata in anul precedent si consideram ca acest obiectiv este perfect realizabil. Argumentul nostru principal pe care se fundamenteaza strategia de crestere este constituit de portofoliul complet de produse si programe de feronerie fiabile (sisteme de feronerie oscilo-batanta, culisanta, sisteme de inchidere multipunct, piese de calare a geamului termoizolant, garnituri de etansare etc.), ce indeplinesc cele mai inalte standarde in ceea ce priveste confortul, siguranta, stabilitatea si eficienta. O provocare careia trebuie sa-i facem fata este aceea de a livra la timp o gama tot mai variata de produse, destinate atat productiei adresate pietei interne, cat si celei destinate exportului. Estimam ca in perioada urmatoare, accentul va fi tot mai puternic pus pe solutiile medium si medium–high. De asemenea, o tendinta majora tot mai vizibila va fi aceea de acordare a unei atentii sporite solicitarilor tot mai exigente ale clientilor. Pentru aceasta va fi necesara o logistica adecvata, care sa asigure compatibilizarea perfecta a procesului de productie cu cerintele beneficiarilor. In final, toate acestea vor duce la fidelizarea clientilor si la asigurarea cresterii impreuna cu partenerii”.
 
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left