Anul financiar 2021 a fost marcat de pandemie, iar criza globala a aprovizionarii cu materii prime, cu blocaje si cresteri ale preturilor care a rezultat din aceasta a generat provocari majore pentru toti competitorii de pe piata constructiilor. Ca raspuns la aceasta situatie economica dificila la nivel global, Schüco a reusit o performanta optima la cea de-a 70-a aniversare a grupului. Datorita cererii crescute pe pietele de baza, compania a inchis exercitiul financiar 2021 cu vanzari de 1,995 miliarde euro, cu 17,7% mai mari fata de cifrele din exercitiul fiscal precedent. In prezent, compania are o medie de 6.330 de angajati, din care 3.940 de persoane in Germania. Investitiile din 2021 au cumulat 87,5 milioane de euro, cu 62% mai mari in raport cu perioada de referinta. De mentionat ca fonduri de peste 30 de milioane de euro au fost alocate pentru lucrarile de constructie aferente extinderii, care au inceput in 2016. Analiza structurala a operatiunilor indica pe segmentul constructiilor metalice (aluminiu si otel) incasari de 1,585 miliarde euro, cu 13,6% mai mari decat in 2020. Avansul a fost obtinut in pofida incertitudinilor majore cu care s-au confruntat pietele. In Europa, pe acest segment Schüco a reusit sa-si creasca vanzarile cu 11,3%, pana la 1,185 miliarde euro, rezultate mai bune fiind impiedicate de tensiunile cu care s-a confruntat oferta globala si de cresterea brusca a preturilor materiilor prime. Danemarca si tarile baltice au fost sub asteptari, in timp ce pietele din Italia, Franta, Marea Britanie, Iberia, Grecia, Norvegia, Republica Ceha si, in special, statele din Benelux au inregistrat o evolutie optima. In ceea ce priveste divizia de mase plastice, pandemia, criza materialelor, pietele instabile de achizitii, costurile semnificativ mai mari si cererea sporita au reprezentat, de asemenea, provocari reale. In unele cazuri, capacitatile de productie si logistica existente nu au putut fi exploatate pe deplin din cauza lipsei de materiale. Cu toate acestea, s-au reusit vanzari de 389 milioane euro, in crestere puternica de la 280 milioane de euro in anul anterior. Pe piata din Romania, sistemele Schuco sunt disponibile prin intermediul companiei Alukonigstahl. Pentru informatii suplimentare, click
aici