SCHÜRING: Obiectiv de majorare cu 30% a vanzarilor in 2015 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 17 Nov 2014 15:29 |
![]() In prezent, situatia pe piata locala de tamplarie termoizolanta este dificila din cauza lipsei investitiilor, iar perspectivele de revigorare sunt destul de improbabile, dar Schüring Rom isi propune sa contracareze aceste dificultati prin punerea unui accent deosebit pe calitate. Referitor la acest subiect, Alexandra Farcas, director de vanzari al societatii accentueaza importanta promovarii unui mix optim de performanta si fiabilitate in domeniul feroneriei pentru ferestre/usi.
- Care sunt elementele ce impiedica o dezvoltare normala a sectorului local de tamplarie termoizolanta?
- In ceea ce ne priveste, ca furnizor de sisteme de feronerie, principala problema pe care o avem de solutionat este legata de preturile extrem de mici pe care le practica firmele concurente, ce opteaza pentru promovarea unor produse cu performante scazute. Am incercat sa contracaram acest gen de comportament prin punerea unui accent special pe calitate. Din acest punct de vedere, provenienta germana a produselor constituie o garantie ferma in planul calitatii, asigurand succesul in planul relatiilor comerciale cu producatorii de tamplarie termoizolanta care solicita astfel de caracteristici.
- Detaliati structura actuala a portofoliului de produse si noutatile care au fost lansate in ultima perioada.
- Compania noastra pune la dispozitia partenerilor o gama extinsa de sisteme din categoria balamalelor (modele din gama M-Tec, proiectate si executate in conformitate cu prevederile standardului european EN 1935), livrand, de asemenea, diverse sisteme de inchidere (broaste), manere, praguri pentru usi etc. Recent, oferta a fost completata prin introducerea noilor sortimente de balamale, din seria M-Tec 2, precum si a sistemelor RB. Produsele din prima categorie sunt executate complet din otel, fiind destinate echiparii ansamblurilor de usi cu greutate scazuta (executate din profile de ferestre). Referitor la modelul RB, acesta este, de asemenea, metalic, avand vizibila doar partea montata pe toc. Din punct de vedere estetic, produsul are un impact vizual deosebit, fiind recomandat pentru aplicatiile la care se solicita un design avangardist.
- Cum considerati ca va evolua piata pe care activati, pe termen scurt si mediu?- O evaluare obiectiva a conditiilor actuale existente in mediul de afaceri in care ne derulam activitatea ne determina sa afirmam ca sansele de revigorare a cererii in perioada urmatoare sunt foarte scazute. In aceasta situatie, Schüring Rom va exploata la maximum experienta cumulata in anii de recesiune traversati, urmand ca, in viitor, sa ne focalizam pe extinderea portofoliului de clienti. Avantajul competitiv incontestabil pe care il detinem este legat de calitatea deosebita a produselor, acestea asigurand caracteristici sporite de fiabilitate si durabilitate, completate de un aspect conform cu exigentele arhitecturale cele mai avansate.
|