Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA obtine o crestere de 20% a cifrei de afaceri intr-o perioada dificila
SELENA obtine o crestere de 20% a cifrei de afaceri intr-o perioada dificila
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 23 Iul 2021 06:14
Selena Romania este un nume sonor pe piata de sigilanti si etansanti din tara noastra, inca de la infiintarea sa compania implementand o politica agresiva de marketing prin care a reusit ca, in scurt timp, sa se impuna in perceptia utilizatorilor profesionisti - si nu numai - ca un brand de incredere ce furnizeaza solutii eficiente si fiabile. Marca Tytan a devenit una dintre cele mai cunoscute pe piata de profil, iar, prin calitatea tehnica a produselor comercializate si prin viteza de inovare, a castigat increderea expertilor in instalarea ansamblurilor de tamplarie termoizolanta. Orientarea strategica spre produs a facut posibila dezvoltarea unor solutii optime, ce permit instalarea profesionala a ferestrelor si usilor, respectand cele mai exigente norme de montaj, in conformitate cu ghidul ift/RAL. Compania a reusit sa depaseasca in totalitate problemele generate de criza pandemica, iesind consolidata din aceasta provocare fara precedent si propunandu-si sa accelereze ritmul proceselor de dezvoltare, in vederea consolidarii pozitiei competitive. Managerul general al subsidiarei locale, Wojciech Lada, este increzator in succesul strategiei actuale si considera ca Selena mai are inca multe lucruri de spus pe o piata atat de dinamica, asa cum este cea din tara noastra.
 
-La cat estimati nivelul cantitativ si valoric al pietei de etansanti si sigilanti din Romania, precum si cota pe care Selena Romania o detine in acest sector de activitate.
- Referitor la piata in ansamblul sau, este dificil de realizat o estimare cu un grad acceptabil de precizie. Ceea ce stim cu certitudine este ca anul 2020 a marcat, in pofida provocarilor generate de pandemia Covid-19, o crestere de 20% fata de exercitiul financiar precedent pentru compania noastra. Explicatia rezida in faptul ca am inceput foarte bine anul, cu vanzari in crestere in trimestrul intai, iar apoi am reusit sa recuperam, spre sfarsitul intervalului de raportare, scaderile consemnate in perioada aprilie - iunie, marcata de starea de urgenta. Conform datelor de care dispunem la momentul actual, Selena Romania detine o cota de piata de doua cifre pe segmentul de etansanti si sigilanti. 
 
- Ce vanzari ati inregistrat in 2020 si in prima jumatate a anului curent, si care sunt previziunile pe termen scurt si mediu, in conditiile date de criza sanitara in curs de desfasurare?
- Dupa cum precizam anterior, anul trecut a inceput foarte bine pentru noi mai ales in ceea ce priveste divizia de Ferestre & Usi, astfel incat in primele trei luni am raportat cresteri sustinute, dupa care am avut un declin in cel de-al doilea trimestru. 2021 este un an care a inceput pe fondul scumpirilor materiilor prime, ceea ce a incetinit putin viteza de rotatie a produselor. La momentul de fata, se pare ca piata este in expectativa, cel putin cu privire la inceperea de proiecte noi, in conditiile in care obiectivele incepute se apropie de finalizare. Speram ca lucrarile de reabilitare termica ce au o componenta de reabilitare a tamplariei sa redemareze in forta cat de curand si sa impulsioneze piata interna prin volume mari, care sa se adauge la dezvoltarile rezidentiale aflate in derulare. Pe termen lung, piata din Romania are un mare potential de crestere din doua perspective majore: deficitul de locuinte in orasele dezvoltate si reabilitarile termice la nivel national, pentru cresterea eficientei energetice. Sper ca acest din urma obiectiv sa devina tot mai mult mai luat in considerare atat de institutiile statului si dezvoltatori, cat si de beneficiari. Revenind la compania noastra, intentionam sa ne concentram atentia pe solutiile ”verzi”, care contribuie la sporirea eficientei energetice a cladirilor, pe produsele integrate care sunt testate si certificate ca sistem, pe materialele destinate profesionistilor care sa le asigure o aplicare eficienta si rapida, precum si mai multe montaje in aceeasi zi - aspect vital pe o piata tot mai afectata de lipsa fortei de munca. Pentru o mai buna intelegere a solutiilor noastre am devenit membri Romania Green Build Council in ideea de a sustine in eforturi conjugate eficienta energetica.
 
- Care au fost masurile implementate de companie pentru a depasi problemele generate de criza sanitara?
- Cel mai mult ne-a preocupat in aceasta perioada dezvoltarea accelerata in directia digitalizarii, actiunile intreprinse fiind subordonate scopului respectiv. Ne-am propus sa devenim foarte vizibili in mediul online, sa ne sporim interactiunile cu partenerii prin videoconferinte si webinare si sa ajungem, astfel, cu o informatie tehnica relevanta la cat mai multi utilizatori. 
 
- Nominalizati cele mai noi solutii incluse in portofoliu, cu accent pe sistemele destinate instalarii profesionale a ansamblurilor de tamplarie termoizolanta.
- Pe acest segment promovam deja cu succes solutiile WINS, care au fost recent lansate si constituie sisteme integrate de etansare si izolare a ferestrelor, ce raspund in mod optim cerintelor si nevoilor actuale ale pietei. Astfel, sistemul triplustratificat de etansare si izolare a ferestrelor reprezinta o tehnologie pe baza de folii lichide, care este conforma cu normele si standardele europene de eficienta energetica. Am luat in calcul o serie de exigente, cum ar fi etanseitatea la curentii de aer, senzatia de fereastra „calda", eliminarea riscului de aparitie a fenomenului de condens si stoparea mucegaiului sau ciupercilor atat in zona de jonctiune cu zidaria, cat si in ariile adiacente acesteia. 
 
- Ce previziuni aveti pentru intervalul urmator in ceea ce priveste evolutia sectorului in care activati?
- Avand in vedere sistemul complet de distributie, ce presupune colaborarea directa cu producatori de profile, ferestre si usi, precum si cu marile depozite specializate si centre de bricolaj, consideram ca produsele noastre beneficiaza de intreaga vizibilitate necesara pentru ne asigura un nivel ridicat al livrarilor in perioada urmatoare. Compania noastra isi propune sa atinga obiectivele financiare stabilite la inceputul anului si sa inregistreze o crestere mai accelerata fata de cea a pietei de profil, in ansamblul sau. Speram ca sfarsitul anului sa fie mai dinamic si sa beneficiem de un mediu stabil de crestere. 
 
- Ce mesaj aveti pentru piata pe care activati - atat pentru parteneri, cat si pentru competitori? 
- In acest moment ne dorim ca acest sector, supus deja unor presiuni mari, cum ar fi cresterea preturilor si disponibilitatea limitata a materiilor prime, sa aiba maturitatea de a mentine calitatea si de a pastra standarde profesionale de montaj. Ne concentram eforturile pentru a comunica intr-un mod cat mai eficient avantajele unor produse de calitate, ale unor sisteme testate impreuna, pentru a garanta parametrii tehnici rezultati la finalul montajului. Un aspect important este legat inclusiv de specializarea fortei de munca. Sunt detalii care fac diferenta la montaj si ne propunem sa certificam cat mai multi instalatori, pentru a creste performanta ferestrei pe care o primeste beneficiarul. La toate cele mentionate anterior se adauga responsabilitatea furnizorului de a explica avantajele unei solutii mai performante si mai durabile, care in timp se dovedeste a fi mai rentabila din punct de vedere al costurilor de operare (energie consumata pentru incalzire/racire). 
 
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left