Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 27 Ianuarie 2023
ABONARER REVISTE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SIEGENIA-AUBI: Strategie de afaceri bazata pe lansarea de produse noi
SIEGENIA-AUBI: Strategie de afaceri bazata pe lansarea de produse noi
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Mar 2018 06:05
In ultimii trei ani, subsidiara autohtona a companiei Siegenia-Aubi a inregistrat o crestere constanta a vanzarilor cuprinsa intre 15% si 20%. Calin Ciurea, unul dintre cei doi reprezentantii de vanzari ai firmei in Romania, alaturi de Lajos Szonda, subliniaza ca si pentru anul in curs este vizata o majorare de cel putin 20% a incasarilor, pe fondul unei evolutii optime a activitatii. Toate produsele din portofoliu sunt fabricate in Germania, iar prin intermediul depozitului filialei din Ungaria, se livreaza in tarile din est, respectiv in Ungaria, Romania, Bulgaria Serbia, Muntenegru, Kosovo si Albania.
-Care sunt principalele tendinte de achizitie specifice clientilor?
-Clientii autohtoni au inceput sa opteze tot mai des pentru produse de calitate si sa fie atrasi de sisteme de siguranta, in special pentru usile rezidentiale, respectiv de sistemele motorizare speciale sau destinate personalizarii usilor inteligente. Anul 2017 a fost unul remarcabil pentru Siegenia in ceea ce priveste promovarea pe piata a sistemelor glisante cu ridicare si a mecanismelor pentru usi in forma de „gheara”/„cioc de papagal” si a mecanismelor cu actionare automata. Acestea din urma au fost achizitionate foarte bine mai ales de producatorii din zona Transilvania-Banat. De asemenea, in 2018, avem in proiect sa popularizam cateva sisteme noi, cum ar fi PSK Confort (set inovator de feronerie culisanta in plan paralel care completeaza seria PSK Plus), Eco Slide si axxent Drive HSA smart. Portofoliul general de produse include feronerie pentru tamplaria din PVC, lemn stratificat si aluminiu. Exista un interes crescut, in randul producatorilor, pentru feroneria premium pentru ferestre Titan AF. De asemenea, sunt penetrate si piete, unde pana acum Siegenia nu a fost prezenta, prin intermediul automatizarilor, motorizarilor, respectiv a aplicatiilor „Siegenia Comfort” si „KFV Keyless”.  
-Ce obiective si-a stabilit Siegenia-Aubi in acest an?
-Principala tinta pe care am stabilit-o pentru 2018 consta in dezvoltarea relatiilor cu clientii importanti. Pe langa livrarile pe care le efectuam, in mod direct, de la depozitul din Ungaria, pe plan intern avem doua parteneriate strategice cu firmele VBH Romcom si Profine. Dintre tarile europene in care firma germana are o prezenta activa, Romania este filiala cea mai puternica, insa o evolutie foarte buna este inregistrata si in Bulgaria, unde produsele Siegenia-Aubi sunt percepute pe piata ca fiind sortimente de top si se afla pe o pozitie fruntasa in clasamentul ce indica preferintele utilizatorilor.
-Cum caracterizati conditiile de pe piata autohtona?
-Piata din Romania se afla foarte mult sub semnul incertitudinii politice si al unor masuri guvernamentale, iar sistemul legislativ si cel fiscal sunt schimbate prea des. Independent de aceasta situatie, pana in 2020 estimam cresteri ale cifrelor de afaceri din bransa, cu niveluri procentuale care vor atinge chiar si 25%. 
 
rehau
SISECAM
2021-video-fer
Meesenburg
TOP-500-PRODUCERS
A apărut editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2022!
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza