Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Iun 2019 06:47
|
Radu Marchiş, reprezentant pentru România al Simonswerk şi Hautau, a afirmat recent că "se poate spune că 2018 a fost un an foarte bun, pe piaţa din România reuşind să avem o creştere procentuală de două cifre faţă de exerciţiul financiar precedent, pentru ambele companii. Chiar dacă unii din distribuitorii noştri au resimţit o ponderare a vânzărilor în perioada respectivă, la nivel de ţară toate produsele din portofoliul Simonswerk au înregistrat un parcurs pozitiv atât în ceea ce priveşte balamalele pentru uşi din lemn, cât mai ales cele pentru uşi din PVC. Noutăţile prezentate la târgul din München au trezit un interes deosebit inclusiv pe plan local, Tectus Glass fiind o soluţie foarte apreciată de parteneri. Produsul-locomotivă în România rămâne însă sistemul de balamale cilindrice Siku RB, destinat ansamblurilor din PVC. Gama de sisteme culisante Hautau a cunoscut o creştere moderată, spre deosebire de acţionările la distanţă şi, în special, de sistemele de evacuare naturală a fumului în caz de incendiu, care sunt tot mai solicitate inclusiv în ţara noastră. Graţie unor proiecte importante în care s-au implementat aceste produse, vânzările au avut o creştere spectaculoasă în anul precedent, spre deosebire de care 2019 pare a avea un început mai greoi. Chiar dacă la sfârşitul primului trimestru încasările au revenit puternic situându-se peste cifrele raportate în perioada similară din 2018, în lunile următoare comenzile s-au diminuat. Astfel, la finele lui mai, evoluţia faţă de perioada similară a intervalului de referinţă rămâne substanţială, dar variaţiile de intensitate ale comenzilor arată că piaţa este una reactivă şi că jucătorii se află mai mult într-o poziţie expectativă. Din punctul nostru de vedere, tendinţa actuală de creştere a ponderii soluţiilor de înaltă calitate se va menţine pe termen scurt şi mediu, iar portofoliul de produse ale ambelor companii se pretează perfect la o astfel de evoluţie a cererii. Orientarea către export a multora dintre clienţii noştri îi determină pe aceştia să nu mai ia în considerare doar preţul ca factor determinant, ci să privească în ansamblu avantajele pe care nişte produse finite mai rafinate le aduc clienţilor finali, dar şi imaginii propriei companii. De aceea privim cu optimism piaţa din România şi ne concentrăm toate eforturile pentru a-i pregăti şi specializa pe clienţi să utilizeze şi să promoveze doar soluţii ce îndeplinesc cele mai înalte exigenţe de performanţă”.
|