Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 04 Octombrie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


HOPPE AG

HOPPE AG

Adresa: Str. Grigoras Dinicu nr 5, Ap 8, Brasov, Judet Brasov
Telefon: 0744-828.638
Fax: 0268/472.279
Web site: www.hoppe.com
Domenii: Sisteme de feronerie
Descriere activitate
Reprezentant in Romania al grupului HOPPE - producator de manere de alama, aluminiu, plastic, inox si bronz.
Prezentare companie/institutie
HOPPE: Cota majoritara pe piata mondiala a produselor premium
Livrarile de ansambluri de tamplarie pe plan national au scazut drastic in ultimii ani, cumuland in 2012, aproximativ 350 milioane de euro. Cu toate acestea, vanzarile HOPPE in Romania s-au mentinut la o cota constanta, gratie caracteristicilor tehnice de performanta pe care produsele promovate le detin, precum si faptului ca oferta producatorului elvetian se adreseaza, in principal, proiectelor din categoria „hightech”, pentru care finantarea nu constituie o problema. Analizele referitoare la piata mondiala de ferestre/usi releva faptul ca aceasta a consemnat, in intervalul 2008 - 2011, un regres semnificativ, insa datele curente indica o revigorare a vanzarilor, in special pe segmentul rezidential. Informatiile disponibile arata ca in SUA, pe segmentul de usi, livrarile cumulate de ansambluri de interior/exterior realizate in anul precedent au depasit 40 milioane de unitati, iar pentru exercitiul financiar in curs volumul vanzarilor se va apropia de pragul de 50 milioane de unitati (urmand ca, in 2015, sa atinga cota de aproximativ 65 milioane de unitati).

Mihai Teodorescu, director de vanzari al HOPPE in Romania :
„ Unul dintre argumentele pe care ne bazam este reprezentat de garantarea calitatii produselor promovate, fapt confirmat pe parcursul celor 16 ani de activitate pe plan local. Cu toate acestea, suntem destul de circumspecti in ceea ce priveste cresterea vanzarilor in intervalul imediat urmator. Daca luam in calcul fluctuatiile reale inregistrate in aceasta perioada la nivelul economiei globale, nu ne putem permite sa fim prea optimisti. In actualele conditii, consideram ca, pe termen scurt, nu vom fi martorii unei cresteri economice notabile in acest domeniu de activitate. Principala problema pe care companiile din bransa o intampina in mod curent in ultimul timp este reprezentata de solvabilitatea financiara scazuta a partenerilor de afaceri, ceea ce determina o limitare destul de drastica a cererii ”.

Cresterea vanzarilor a fost stopata de criza economica
In contextul dat - mult mai favorabil fata de cel consemnat in perioada anterioara - oportunitatile de dezvoltare ce pot fi exploatate de furnizorul din Elvetia sunt destul de mari, mai ales daca se are in vedere specificul cererii din zonele care au depasit deja recesiunea, unde beneficiarii pun accent puternic pe calitate si performanta. Inclusiv in tara noastra grupul are o pozitie solida, performante financiare notabile fiind inregistrate in 2008, cand subsidiara locala raporta incasari de aproximativ doua milioane de euro. Ulterior, pe fondul deteriorarii situatiei economice si a scaderii dramatice a cererii de tamplarie, ritmul de crestere a vanzarilor s-a ajustat, insa tendinta a ramas, in continuare, ascendenta. Mihai Teodorescu, directorul de vanzari pentru Romania al Hoppe AG, a afirmat ca „desi este de dorit o abordare optimista, nu poate fi ignorata accentuarea dezechilibrelor economice din Romania, fenomen care a fost generat atat de factori subiectivi, cat si de natura obiectiva. Sporirea presiunii fiscale a exercitat un efect negativ evident asupra intregului mediu de afaceri, intrucat cresterea taxelor a dus automat la diminuarea puterii de cumparare a beneficiarilor. In conditiile date, desi planurile noastre prevedeau o dinamica superioara a vanzarilor, acest lucru nu s-a intamplat”.
Tehnologii inovatoare, pentru satisfacerea unor pretentii exigente
O tendinta remarcata de expertii Hoppe pe piata din Romania a fost constituita, in ultimii ani, de instalarea unui trend de reorientare a clientilor catre produse ieftine si de o calitate indoielnica. Aceasta solutie nu va putea fi aplicata insa pe termen lung, intrucat caracteristicile necorespunzatoare in ceea ce priveste fiabilitatea si durabilitatea ii vor determina pe utilizatori sa se orienteze spre solutiile corecte din punct de vedere tehnic si estetic. „Un alt aspect ce trebuie mentionat este acela al problemelor legate de incercarea unor competitori de a copia produsele noastre, fapt pe care intentionam sa-l sanctionam utilizand toate instrumentele pe care ni le pune la dispozitie legislatia nationala. In conceptia noastra, pentru a activa pe piata in conditii acceptabile de profitabilitate, o companie trebuie sa fie competitiva. Din acest motiv, pe prima pozitie a strategiei proprii de dezvoltare, implementate pe termen scurt, mediu si lung, este plasata sustinerea noilor tehnologii de executie, concomitent cu promovarea de modele inovatoare. In ultima perioada, gama de produse a fost completata cu sortimente noi destinate instalarii la usi de interior, cum ar fi cele din seriile Dallas si Huston, precum si cu manere de ferestre/usi din profile tip New York. Aceste serii beneficiaza de tehnologia patentata de Hoppe si intitulata «prindere rapida». Incercam sa venim, astfel, in intampinarea solicitarilor clientilor nostri, prin lansarea unor solutii care sa asigure avantaje nete atat in ceea ce priveste instalarea, cat si utilizarea”, a precizat oficialul grupului.
Maner cu protectie antibacteriana, destinat instalarii in centre medicale si scoli
Desi recesiunea afecteaza inca economia mondiala, strategia Hoppe presupune orientarea, in continuare, spre inovatie, departamentul de cercetare-dezvoltare oferind utilizatorilor noi solutii care sa corespunda exigentelor actuale de design, functionalitate, siguranta etc. Unul dintre produsele recent lansate pe piata este constituit de manerul pentru usi din seria SecuSan. Acest produs a fost conceput pentru a solutiona problemele legate de igiena, avand in vedere faptul ca o mare varietate de bacterii si alte microorganisme pot fi transmise prin contactul cu manerele, in special in scoli, spitale, centre de agrement etc. Prin tehnologia propusa, Hoppe asigura o protectie activa a utilizatorilor chiar in zona suportului de transmisie a factorilor patogeni. Finisajul manerului inhiba dezvoltarea microbilor pe termen lung, fapt ce reduce drastic sansele de infestare. Produsul este proiectat pentru o exploatare indelungata si nu presupune operatiuni de intretinere. Din punct de vedere tehnic, SecuSan actioneaza prin intermediul unor ioni de argint, care sunt depusi pe un suport de sticla ceramica si impiedica dezvoltarea bacteriilor si fungilor, prin distrugerea membranei celulare a germenilor. Se previne, astfel, inmultirea prin diviziune a acestor microorganisme. Testele realizate in laboratoare de specialitate au demonstrat inhibarea procesului de crestere a populatiilor respective in proportie de 99%. Trebuie mentionat faptul ca sistemul ramane activ chiar si dupa aplicarea unor masuri uzuale de curatare.
Tehnologie hibrida, ce asigura majorarea substantiala a nivelului de siguranta
In ceea ce priveste solutiile destinate implementarii la ferestre, o inovatie de ultima ora presupune combinarea avantajelor tehnologiilor Secu100 si Secustik. Astfel, se obtine respectarea unor standarde inalte de securitate mecanica atunci cand ansamblul este incuiat, precum si majorarea gradului de siguranta in cazul in care fereastra nu este asigurata. Practic, Secu100 garanteaza rezistenta la forte de 100 Nm aplicate in plan transversal sau longitudinal. In ceea ce priveste solutia Secustik, aceasta impiedica deschiderea ferestrei dinspre exterior, prin integrarea unui mecanism ingenios de blocare. Secustik are un design ergonomic si este disponibil intr-o gama diversa de nuante, fiind adaptabil oricarui tip de tamplarie realizata din PVC sau lemn stratificat. Sistemul este certificat de Institutul pentru Standarde si Calitate din Germania, in conformitate cu prevederile RAL-RG 607/13. Principalele avantaje generate de utilizarea combinata a celor doua tehnologii sunt legate de: indeplinirea cerintelor stipulate in cadrul standardelor EN 1627 - EN 1630, referitoare la testarea gradului de siguranta asigurat de ansamblurile de ferestre/usi; respectarea prevederilor normativului DIN 18104 referitor la rezistenta antiefractie a produselor reabilitate; incadrarea in clasele de rezistenta RC 1-6, in functie de performantele sistemelor utilizate la fabricatia ferestrei (profile, feronerie etc.); disponibilitatea intr-o gama extinsa de forme si finisaje.
***
Fondat in 1952 de Friedrich Hoppe, in prezent grupul detine opt centre de productie in Europa si SUA (amplasate in Stadtallendorf, Bromskirchen si Crottendorf - Germania, Schluderns, St. Martin si Laas - Italia, Fort Atkinson - SUA si Chomutov - Cehia). Acestea au o suprafata totala de 360.000 mp, din care peste 131.000 mp reprezinta aria unitatilor de fabricatie. Compania coordoneaza reprezentante comerciale atat in America de Nord si Europa, cat si in Asia. Cifra medie de afaceri realizata in ultimii ani depaseste nivelul de 250 milioane de euro. Produsele promovate sunt executate din aluminiu, otel inoxidabil, PVC si alama, fiind destinate echiparii ansamblurilor de ferestre/usi realizate din PVC, lemn stratificat si sisteme compozite din lemn-aluminiu. Strategia de dezvoltare a impus asocierea numelui firmei cu ideea de protectie a mediului si sustenabilitate, toate modelele promovate fiind executate in conformitate cu exigentele ecologice prevazute de normele actuale. Dintre actiunile intreprinse in acest sens, pot fi amintite: introducerea in fluxul de productie a unor tehnologii nepoluante, utilizarea unor materiale de ambalare reciclabile, valorificarea deseurilor ca materii prime secundare etc. De altfel, in prezent toate unitatile Hoppe sunt agrementate DIN EN ISO 14001:2005, societatea fiind, de asemenea, membra a concernului ecologic din Hessen. In 2012, producatorul elvetian a aniversat implinirea a sase decenii de activitate pe piata internationala de profil. In prezent, sediul central al holdin-gului este amplasat in localitatea Mustair - Elvetia, compania avand mai mult 2.600 de angajati la nivel global. Inca de la jumatatea anilor ’70, Hoppe s-a plasat pe pozitia de lider al bransei europene de profil, impunandu-se, in mod clar, prin competenta profesionala a specialistilor sai. Asumandu-si sloganul «Handle of excellence» (sintagma ce asociaza produsele specifice promovate de corporatie cu ideea de asigurare a excelentei modelelor respective), compania si-a gestionat afacerile in conformitate cu o serie de principii precum incredere, responsabilitate, credibilitate, onestitate, loialitate, integritate si decenta. Pe piata din Romania produsele Hoppe au fost disponibile incepand din 1995. In prezent, distributia se realizeaza prin intermediul unor parteneri internationali (Gealan, Profine, Roto Frank, Schachermayer, VBH) si nationali (Bitt-Bau, SEA, TS-Locks Distribution, Triton, ACM Grup etc.).
HOPPE: Highest market share on the luxury products segment
The sales of thermal insulating joinery at national level have decreased sharply in recent years, cumulating in 2012, only 350 million EUR. However, Hoppe succeeded in maintaining a constant rate of grow on the Romanian market, due to the technical characteristics and performance of the products in the portfolio, and to the fact that its offer is addressed mainly to the hightech projects, for which funding is not an issue. The global window and door market has recorded a significant setback between 2008 and 2011, but current data indicates a revival in sales, especially on the residential segment. The information available show that on the US-door segment the cumulative shipments have exceeded 40 million units, and for the current financial year sales volume will be around 50 million units (in 2015 the figure will place at 65 million units). In what regards the windows, the forecasts indicate total shipments of 40 million units in the same region, with growth prospects to 57 million units for 2015. In what concerns the same sector in Europe, few information are available, but it is certain that the latter is placed on an upward trend, at least in Central and Northern Europe. For instance, in Germany, windows supplies reached last year a share of 13,2 million units of interior doors and about 1,3 million units for outdoor installation. If we include the deliveries made in the federal area, we can estimate that European window sales for 2012 were around 60 million units and the interior/exterior doors quota exceeded 35 million units. By adding these amounts, it can be inferred that the international market for windows / doors handles is situated around 300 million units. On the premium segment, Hoppe is the leading provider in Europe and the global leader in technological competency. In Romania, the company has a strong position. A good financial performance was recorded in 2008, when the local subsidiary reported revenues of approximately two million EUR. Subsequently, due to the deterioration of the economic situation and the dramatic drop in demand for joinery, the sales growth was adjusted, but the trend still remained an ascending one.
(articol aparut in Fereastra, editia septembrie 2013)

Produse & tehnologii

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left