TRITON: Consolidare a retelei de distributie la nivel national |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Iul 2014 11:58 |
In ultimii ani, managerii furnizorului de sisteme pentru executia tamplariei termoizolante Triton - Constanta au adoptat un plan de afaceri axat pe dezvoltarea de relatii solide cu furnizorii straini si a unei retele de distributie extinse la nivel national (in colaborare cu alti parteneri), denumite „Reteaua Tehnik”, precum si pe majorarea ponderii produselor importate direct, in vederea scaderii costurilor de aprovizionare. Cele mai recente programe de investitii au constat in dezvoltarea punctului de lucru din Bucuresti si demararea constructiei unui sediu nou in Galati (cu o suprafata de 1.000 mp), pe termen scurt planificandu-se extinderea depozitului din Constanta. Toate aceste programe, implementate inclusiv in perioada recesiunii, au avut rezultate deosebite, ceea ce determina conducerea companiei sa le continue, mai ales ca segmentul specific de activitate inregistreaza in prezent o usoara revigorare. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei, Petre Ghita, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Ce obiective de expansiune au fost stabilite in cadrul firmei in 2014?
- Dupa ce am realizat deja investitii semnificative pentru extinderea flotei auto si achizitia de echipamente electronice, in continuare avem in vedere sa dezvoltam reteaua de agenti de teren, sa consolidam relatiile dintre personal si clienti si sa investim in website-ul propriu, cu functie de magazin online. De asemenea, pentru anul in curs, in cadrul diviziei de feronerie ne-am propus sa ne consolidam portofoliul de clienti si relatiile cu furnizorii, sa micsoram costurile si timpul de aprovizionare si sa evitam mentinerea unor cheltuieli nejustificate. Astfel, dorim sa devenim, pentru cei multi dintre clientii nostri, cel mai important furnizor de materiale cu care colaboreaza si sa ne crestem cota de piata.
- Cum se structureaza livrarile de feronerie?
- Pe segmentul feroneriei colaboram, in calitate de distribuitori autorizati, cu furnizorii Roto, Winkhaus si G-U si implementam constant cele mai noi produse ale acestora in oferta noastra. In 2013, am comercializat, in total, aproximativ 10.000 de sisteme pentru ferestre si 4.000 de seturi pentru usi, iar pentru 2014 ne-am propus sa stabilizam vanzarile de feronerie la nivelul de 500.000 de euro, cat am inregistrat in 2013. Cea mai importanta contributie la totalul cifrei de afaceri este detinuta de comercializarea sistemelor pentru ansamblurile din PVC (50%), urmata de diferenta constand in livrarea de accesorii si plase de protectie impotriva insectelor (30%), dar si de glafuri si paneluri din aluminiu si PVC, ultimele doua categorii fiind introduse recent in oferta. Aria de distributie s-a extins in zona de sud-est a Romaniei (prin livrari sustinute in Bucuresti, Constanta, Cernavoda, Tulcea, Slobozia, Calarasi, Urziceni si imprejurimi), prin punctele proprii de lucru si prin curier.
- Care sunt conditiile de piata din cest an?
- Pe piata de profil am observat, in ultima vreme, o usoara revigorare. Totusi, mai pot fi remarcate anumite dificultati persistente, cum ar fi schimbarea continua a legislatiei, blocarea industriei constructiilor, influenta factorului sezonier, intarzierile la plati etc.
|