TRITON: Estimari de crestere de 10% a vanzarilor de feronerie pentru 2015 si 2016 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 19 Iun 2015 15:13 |
In cadrul diviziei de tamplarie din cadrul companiei Triton (Constanta), au fost inregistrate preponderent vanzari de feronerie pentru tamplaria din PVC (cu 50% din total), diferenta revenind plaselor de protectie impotriva insectelor si accesoriilor pentru acestea (30%), precum si glafurilor si panelurilor pentru ansamblurile din aluminiu si PVC. Dintre acestea, in 2014, au fost importate si comercializate aproximativ 10.000 de sisteme pentru ferestre si 4.000 de seturi pentru usi. Pe segmentul feroneriei, firma este distribuitor autorizat pentru marcile Roto, Winkhaus si G-U, iar pentru anul acesta nu este vizata o majorare a portofoliului de marci, ci doar asimilarea tuturor noutatilor din oferta celor trei furnizori.
Petre Ghita, director general al Triton: "Fiecare brand de feronerie din portofoliul nostru are un numar relativ stabil de consumatori. Distributia se face in mare parte in zonele unde avem deschise puncte de lucru, acoperind astfel cu succes zona de sud-est a Romaniei, prin livrari sustinute catre localitati ca Bucuresti, Constanta, Cernavoda, Tulcea, Slobozia, Calarasi, Urziceni si imprejurimile acestora. Mai nou, indeplinim si comenzi online si efectuam livrarile prin curier, pentru a acoperi cat mai rapid si mai eficient zonele in care nu avem deschise puncte de lucru. In rest, distributia se face direct de la sediul nostru (prin preluare directa de catre beneficiari) sau prin livrarea la sediul acestora, conform programarilor. Daca in 2014 pe segmentul de piata al feroneriei am inregistrat un usor regres al incasarilor, pana la nivelul de 460.000 de euro, pentru anul in curs si in 2016 ne-am propus sa reluam trendul ascendent, insa consideram ca o crestere realista va fi de maximum 10%, in conditiile economice actuale. Pana acum, anul acesta am constatat o scadere a cererii fata de 2014, dar credem ca perioada de vara si de toamna va limita pierderile, existand semnale care ne fac sa afirmam ca vom reusi sa ne atingem tinta propusa, recuperand pe parcurs. Din punct de vedere a strategiei pentru dezvoltare, dupa ce am definitivat recent o investitie in reconstructia website-ului propriu, care are acum si functia de magazin online, pentru intervalul urmator avem in vedere sa devenim cel mai complet magazin de gen si un vector de opinie pe piata sculelor si cea a utilajelor de constructii, dar si in domeniul feroneriei. Prin adoptarea strategiei corecte, dorim sa folosim toate aceste investitii in sprijinul dezvoltarii portofoliului de beneficiari, a numarului de comenzi efectuate de catre un client si a valorii acestora, precum si pentru a deveni prima optiune, ca furnizor, pentru toti antreprenorii din constructii si industrie din zona in care ne desfasuram activitatea. De asemenea, ne-am propus sa inauguram, in luna august a.c., un nou sediu in Galati si avem in plan si unul pentru Cernavoda, iar proiectele de dezvoltare nu se opresc aici".
|