TRITON: Proiect complex de dezvoltare a distributiei on-line |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 07 Sep 2018 06:10 |
Compania constanteana Triton a alocat anul acesta peste trei milioane de euro in vederea deschiderii in Bucuresti a unui nou centru logistic, cu showroom de prezentare, investitie aflata in curs de derulare, cu finalizare cel mai devreme la sfarsitul lui 2018. Strategia de dezvoltare a companiei s-a axat, in ultimul timp, de asemenea, pe dezvoltarea comertului on-line, proiect care se afla, in continuare, in derulare. Petre Ghita, directorul general al Triton precizeaza ca la nivelul conducerii firmei s-a luat decizia sa se faca din acest canal unul de baza pentru distributia firmei care se deruleaza, in prezent, prin aceasta modalitate, prin intermediul serviciilor de curierat, precum si direct in zonele in care sunt deschise puncte de lucru. Distributia directa acopera zona de sud-est a Romaniei, unde se realizeaza livrari sustinute in Muntenia, Dobrogea, Oltenia si Moldova.
- Ce masuri ati adoptat pentru a consolida relatiile de afaceri cu partenerii?
- Principala masura pe care o vom implementa si care se afla in acest moment in derulare este reprezentata de lansarea platformei de comert on-line a companiei. Aceasta va putea fi accesata de catre fiecare client in modul B2B (inclusiv pentru comenzile de feronerie) in vederea plasarii comenzilor in timp real catre depozit, precum si a cunoasterii permanente a stocului chiar de la sediul beneficiarului. In ceea ce priveste activitatea proprie, acesta ne ajuta sa gestionam permanent relatiile cu clientii, dar si stocurile si operatiunile logistice. Programele proprii de investitii reprezinta efortul sustinut pe care il depunem pentru a dezvolta portofoliul de clienti si numarul de comenzi efectuat de fiecare dintre colaboratori si valoarea acestora. In acelasi timp, obiectivul nostru general este unul foarte ambitios si presupune sa devenim prima optiune ca furnizor pentru toti antreprenorii din constructii si industrie din tara.
- Cum considerati ca a evoluat piata nationala de profil?
- Piata de feronerie prezinta, in mare masura, caracteristici constante pe parcursul ultimilor 3-4 ani. Totusi, poate fi remarcata o crestere semnificativa a nivelului exporturilor, mai ales in partea de vest a tarii unde exista producatori de tamplarie consacrati. Activitatea diviziei de tamplarie termoizolanta din cadrul companiei proprii a inregistrat o usoara crestere in 2018. De asemenea, in ceea ce priveste cifra de afaceri a diviziei de tamplarie termoizolanta vizam o majoare cel putin egala cu valoarea de 10% pe care am inregistrat-o anul trecut cand incasarile proprii au atins nivelul de 1,1 milioane de lei.
- Cum este structurata in acest moment activitatea proprie?
- Divizia dedicata tamplariei din PVC distribuie, in principal, sisteme de feronerie (in proportie de 50% din total, dintre care 70% sunt sistemele pentru ferestre si 30% cele pentru usi), diferenta revenind comercializarii spumelor de montaj, accesoriilor pentru plasele de protectie impotriva insectelor si suruburilor. Optiunile clientilor se indreapta, in ultimul timp, in principal catre achizitia de produse din gama medie, dar avem si clienti care raman fideli segmentului premium sau care cauta cele mai mici preturi.
|