TRITON: Rezultate pozitive prin implementarea unor investitii |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 13 Mai 2014 13:57 |
Planul de afaceri adoptat pe termen scurt si mediu de furnizorul de feronerie Triton - Constanta presupune dezvoltarea retelei de agenti de teren si schimbarea bazelor functionalitatilor si procedurilor in relatia client-agent, in acest sens efectuandu-se deja investitii masive in dotarea flotei auto si in achizitia de echipamente electronice. In continuare, vor fi alocate fonduri pentru dezvoltarea website-ului propriu, care va avea si functia de magazin online. Din punct de vedere financiar, se doreste stabilizarea incasarilor in cadrul diviziei de feronerie la nivelul de 500.000 de euro, cat s-a inregistrat in 2013, concomitent cu micsorarea costurilor, prin consolidarea portofoliului de clienti si a relatiei cu furnizorii, in vederea micsorarii timpului de aprovizionare si pentru evitarea mentinerii unor stocuri nejustificate. In 2013, am comercializat in total aproximativ 10.000 de sisteme pentru ferestre si 4.000 de seturi pentru usi.
Petre Ghita, director general al Triton: „In cadrul diviziei de feronerie, constributia predominanta (cu 50%) o are comercializarea sistemelor pentru ansamblurile din PVC. Totodata, livram accesorii si plase de protectie impotriva insectelor (30%), cele mai noi sortimente din oferta fiind reprezentate de glafuri si de panelurile din aluminiu si PVC. In domeniul feroneriei suntem distribuitori autorizati ai furnizorilor Roto, Winkhaus si G-U, incercand permanent sa implementam cat mai rapid toate noutatile din oferta acestora. Ponderea comercializarii produselor este relativ echilibrata, insa poate fi observata o atentie deosebita asupra raportului pret-calitate. Vanzarile se deruleaza cu precadere in zonele in care avem deschise puncte de lucru si unde am construit deja o relatie solida cu producatorii de tamplarie, precum si prin curier, in alte regiuni ale tarii. Astfel, acoperim cu succes zona de sud-est a Romaniei, efectuand livrari sustinute in Bucuresti, Constanta, Cernavoda, Tulcea, Slobozia, Calarasi, Urziceni si imprejurimi. Asiguram tuturor beneficiarilor un pachet complet care cuprinde solutia tehnica propriu-zisa, precum si know-how-ul pentru implementarea acesteia. In intervalul recesiunii, spre deosebire de alte firme de profil, am continuat programele de investitii, prin adoptarea unor masuri precum dezvoltarea de relatii solide cu furnizorii straini, majorarea ponderii produselor importate direct (pentru scaderea costurilor de aprovizionare), dezvoltarea punctului de lucru din Bucuresti, demararea constructiei unui sediu nou in Galati cu o suprafata construita de 1.000 mp sau planificarea extinderii depozitului din Constanta. De asemenea, impreuna cu alti parteneri, am pus bazele unei retele de distributie la nivel national, denumita Reteaua Tehnik. Rezultatele continuarii programelor de dezvoltare nu intarzie sa apara, in pofida dificultatilor care pot fi remarcate in bransa, precum schimbarea continua a legislatiei, intarzierile la plati, blocarea industiei constructiilor, factorul sezonier etc. Intentionam sa continuam toate aceste proiecte, cu atat mai mult cu cat se observa pe piata o usoara revigorare”.
|