VBH: Premise optime de dezvoltare a domeniului in 2015 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 05 Ian 2015 07:12 |
![]() - Cum se structureaza activitatea de distributie a firmei?
- Activitatile de distributie ale societatii noastre se deruleaza in mod direct prin intermediul celor sase depozite proprii din Targu Mures, Timisoara, Bucuresti, Brasov, Piatra Neamt si Baia Mare, dar si prin parteneriatele pe care le avem in derulare cu firme din Constanta, Craiova, Cluj-Napoca si Vatra Dornei. In prezent, comenzile provin uniform de pe intreg teritoriul tarii, iar in 2014 am inregistrat o crestere substantiala pentru sistemele de montaj profesional greenteQ si pentru sortimentele dedicate usilor, marca KFV. In afara de aceste doua marci, in oferta proprie se mai regasesc produse Roto, Siegenia, Hoppe, Giesse, Geze, Fuhr, Assa Abloy, Ellen, Primo, Guttman etc.
- Ce situatii au marcat segmentul de piata specific firmei in ultimul timp?
- Segmentul specific de piata a inregistrat o crestere in primele trei luni ale lui 2014, care a fost generata de conditiile meteo favorabile. Aceasta a fost urmata de o contractie in lunile care s-au succedat, pe fondul reducerii masive a bugetelor alocate lucrarilor de infrastructura, ceea ce a avut un efect direct asupra bransei. Pentru 2015, exista premise optime pentru dezvoltare, in cazul in care se vor aloca la nivel national fonduri pentru investitii.
- Prezentati cerintele actuale ale utilizatotilor.
- Majoritatea utilizatorilor nu stiu sa aleaga si nici sa diferentieze produsele dintr-o varietate de oferte, care au aparent aceleasi caracteristici in ceea ce priveste numele sau aspectul. De asemenea, slaba putere de cumparare nu le permite sa opteze pentru modele de calitate si ii determina sa aleaga tot produse ieftine sau mai accesibile. Aceste tendinte sunt intretinute si de faptul ca vanzatorii de tamplarie ascund clientului final ca diferenta intre o feronerie de calitate garantata si una ieftina este de maximum 5% din valoarea produsului finit (fereastra sau usa). Totodata, principalele societati ce activeaza pe piata, nu au niciun interes sa informeze utilizatorii referitor la calitate, performanta, fiabilitate sau noutati, de vreme ce, la randul lor, se orienteaza intr-o proportie covarsitoare spre asa-zisele oferte „speciale”, iar singurul model de diferentiere promovat este pretul.
|