Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 25 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AKZONOBEL POWDER COATINGS: Filiala autohtona este in dezvoltare
AKZONOBEL POWDER COATINGS: Filiala autohtona este in dezvoltare
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 10 Feb 2011 09:30
Concernul AkzoNobel (Olanda) are peste 360 de ani vechime si activeaza in domeniul vopselelor pulbere, fiind unul dintre liderii de piata la nivel global. Holdingul detine o retea de 30 de fabrici, dezvoltata la nivel international, sucursale raspandite la nivel global si are centre tehnice si de expertiza pe toate continentele, oferind suport partenerilor sai, indiferent de zona din care provin. Mai multe detalii sunt oferite, in continuare, de specialistul de marketing al filialei autohtone.
 
Anamaria Hodorogia, specialist de marketing in cadrul AkzoNobel Powder Coatings Romania: „Activitatea comerciala a diviziei de vopsea pulbere AkzoNobel Powder Coatings se bazeaza pe promovarea marcii «Interpon» si pe dezvoltarea continua a tehnologiilor avansate pentru realizarea de produse performante, cu o rezistenta sporita si estetica inovatoare, care protejeaza mediul. Vopselele pulbere destinate segmentului arhitectural (inclusiv celui al tamplariei termoizolante) detin o cota de 60% din totalul livrarilor si sunt reprezentate de sisteme de protectie/finisare poliesterice si de cele ultradurabile, realizate la comanda pentru proiecte specifice. Din aceasta categorie de produse, in 2010 o crestere semnificativa in vanzari (reconfirmand tendinta pietei specifice) a inregistrat-o vopseaua pulbere cu efect mat (consemnandu-se o majorare de 47% fata de 2009). Pentru filiala autohtona, in 2011 vizam obtinerea unei cifre de afaceri de 2,3 milioane de euro in usoara crestere fata de nivelul de 2,1 milioane de euro din 2010. Pe termen scurt dorim sa investim in promovarea intensa prin mijloace online. De asemenea, am finalizat recent dotarea unui laborator care ne ajuta sa realizam mostre pentru produsele comercializate, pentru exemplificarea la diverse dimensiuni a efectului culorii alese, precum si pentru solutionarea dificultatilor tehnice ale partenerilor. Principala problema din prezent consta in existenta pe piata a unor produse care nu sunt conforme din punct de vedere calitativ si au un pret redus, ceea ce le face atractive prin prisma situatiei economice dificile. La nivel international ne confruntam atat cu o mare instabilitate a pretului materiei prime, cat si cu lipsa anumitor materii prime, ceea ce determina cresterea preturilor si sporirea timpului de livrare”.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left