ALLIANZ TC: Stabilizare a pietei de tamplarie in 2013 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Nov 2012 09:21 |
Incasarile companiei Allianz TC, din Bucuresti, s-au inscris anul acesta pe un trend ascendent, pana la finalul exercitiului financiar in curs fiind estimata obtinerea unei majorari de 15% a incasarilor, care s-au situat in 2011 la nivelul de 2,8 milioane de lei. Strategia aferenta intervalului curent a presupus alocarea de fonduri in valoare de 1,8 milioane de lei pentru constructia unui spatiu de stocare ce are si functiuni administrative.
Tache Gheorghiu, director general al Allianz TC: „Pentru 2013 ne-am propus sa investim fonduri in valoare de aproximativ 0,9 milioane de lei pentru definitivarea unui nou spatiu logistic, cu o suprafata de 300 mp, care va fi realizat pe un teren propriu. Estimarile noastre in ceea ce priveste evolutia bransei autohtone in urmatoarele 12 luni indica o mentinere a nivelului de dezvoltare la cel consemnat in acest an, existand, totusi, posibilitatea unei usoare cresteri. Preconizam ca aceasta tendinta va fi remarcata si pe plan international, intrucat comenzile au scazut semnificativ pe toate pietele, iar companiile de profil duc o lupta permanenta pentru stabilizarea activitatii. In 2012, segmentul autohton de activitate a trecut, in continuare, printr-un proces de restrangere, care a debutat odata cu recesiunea, insa pe termen lung suntem optimisti in ceea ce priveste evolutia sa, datorita potentialului sporit de dezvoltare pe care il prezinta. Avand in vedere gradul ridicat de nesiguranta specific pietei, am decis sa aplicam o strategie de selectie a partenerilor si, totodata, de incurajare a celor existenti. De asemenea, am lansat o gama noua de balamale pentru lemn si am accesat segmentul constructiilor, prin promovarea de sortimente din domeniul izolatiilor. Cele mai numeroase comenzi le-am inregistrat pentru manerele de ferestre/usi si balamalele 3D, aria proprie de distributie fiind extinsa, prin intermediul a patru showroom-uri proprii, la nivel national. In livrarile totale predomina – cu 60% din total – promovarea accesoriilor importate direct din Asia si Europa, diferenta constand in comercializarea de feronerie si alte produse pentru constructii”.
|