Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
18 Nov 2009 11:30
|
Reprezentanta autohtona a companiei italiene Savio a consemnat in 2008 un nivel al cifrei de afaceri similar celui obtinut in anul anterior, dar in prezent consemnam o deteriorare a situatiei. Astfel, fata de 2008 incasarile s-au diminuat cu 40%, urmand tendinta generala a sectorului local al constructiilor. Cauzele care au dus la o asemenea depreciere sunt bine cunoscute. Dintre acestea, cele mai importante au fost determinate de: criza generata pe piata imobiliara internationala, reflectarea rapida a dereglajelor in economia reala, inasprirea conditiilor de creditare impuse de principalele institutii financiare etc. Noi nu am observat in ultima perioada o modificare substantiala a structurii cererii. Totusi, am consemnat o presiune pentru diminuarea preturilor pe fondul recesiunii, completata - in acelasi timp - cu sporirea solicitarilor pentru sisteme ce au caracteristici deosebite (sortimente care asigura dubla deschidere, feronerie cu balamale ascunse in falt etc.). Date fiind conditiile actuale, am incercat sa compensam intr-o masura cat mai mare efectele negative, mai ales prin consolidarea relatiilor de parteneriat pe care le avem cu dealerii actuali si prin practicarea unor preturi competitive, concepute special atat pentru proiectele aflate in derulare, cat si pentru lucrarile noi. Estimarile proprii cu privire la reluarea cresterii economice sunt similare celor inaintate de specialistii financiari si expertii internationali: cresterea pietei, in general si a sectorului de constructii, in particular se va relua in a doua jumatate a anului 2010. Totusi exista o conditie esentiala pentru ca acest lucru sa se intample - si anume aceea ca situatia politica interna sa se stabilizeze, mai ales in momentul in care bancile vor incepe sa modifice conditiile de acordare a creditelor, pentru a se asigura desfasurarea afacerilor intr-un climat favorabil. Pentru 2010, strategia de dezvoltare a Savio implica o prezenta mai agresiva pe piata, care va fi realizata prin: sustinerea dealerilor prin oferta de preturi scazute, termene de plata mai mari etc., organizarea de seminarii pentru prezentarea noilor produse, derularea unor campanii promotionale pentru anumite produse etc.", a declarat Stefan Stoica, director al Savio Romania. Informatii suplimentare, la www.savio.it (O.V.S.)
|