GUARDIAN: Mentinere pe piata a vitrajelor uzuale in 2009 |
Furnizori de sisteme Publicat de Simona Ene 23 Iun 2010 07:41 |
Holdingul american Guardian Industries reprezinta unul dintre cei mai importanti furnizori de vitraje arhitecturale la nivel mondial, fiind unul dintre liderii de piata la nivel intern pe segmentul sticlei magnetronice. Pentru conturarea activitatii companiei pe termen mediu si detalierea perspectivelor de dezvoltare, este prezentata, in continuare, opinia directorului de marketing.
Andreea Negrilescu, director de marketing al Guardian in Romania: "Ca si pana in prezent, o prioritate pentru compania noastra ramane pastrarea parteneriatelor existente, prin acordarea suportului necesar din punct de vedere tehnic, comercial si financiar, concomitent cu incheierea unor colaborari avantajoase pe termen lung. De asemenea, ne-am propus/realizat implicarea in cat mai multe proiecte existente pe piata atat din punct de vedere al produselor uzuale (sticla float, ClimaGuard, lami, ClimaGuard lami), cat si al produselor speciale: SunGuard, SatinDeco, DecoCristal. In pofida faptului ca in 2009 piata de profil s-a restrans cu 20%, iar in sectorul constructiilor activitatea a fost limitata, sortimentele uzuale de vitraje Guardian si-au mentinut trendul constant al vanzarilor atat anul trecut, cat si in primul trimestru din 2010. Pe segmentul de vitraje speciale, s-a resimtit o diminuare a volumului livrarilor, consecinta a scaderii investitiilor in spatii comerciale. Ca urmare a ritmului lent de crestere a pietei, exista posibilitatea ca situatia sa se agraveze si in acest an. In functie de masurile pe care le vor adopta guvernantii in perioada urmatoare, estimam o scadere cu 10%-15% a pietei de profil din Romania, din 2011 putand spera la o usoara crestere cuprinsa intre 5% si 8%. Dintre problemele pe care le-am intampinat in ultima perioada pot fi mentionate: neachitarea la timp a creantelor, diminuarea numarului si/sau volumul capacitatilor de productie care au contrabalansat cererea de pe piata, sustinerea financiara a unor proiecte fara niciun fel de garantii aditionale si lipsa de comunicare intre furnizori si clienti. Principalele obiective ale Guardian in 2010 constau in mentinerea cotei de piata pentru produsele uzuale si majorarea ponderii detinute in cazul sticlei speciale, concomitent cu accesarea de noi piete de desfacere si domenii de activitate".
|