Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 03 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HILVE: Repartizare uniforma a comenzilor pe intreg teritoriul tarii
HILVE: Repartizare uniforma a comenzilor pe intreg teritoriul tarii
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Iun 2012 09:38
Horatiu Stoenescu (41 de ani)
Functia/Firma: director general, Hilve;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Principalul obiectiv de expansiune pe care il are in vedere compania Hilve pentru acest an este reprezentat de cresterea vanzarilor de usi pentru exterior tip compozit. Modalitatea aleasa pentru indeplinirea acestui obiectiv consta in promovarea cat mai buna a noilor modele de usi compozite atat direct catre partenerii de afaceri, cat si indirect, prin intermediul unui portal web si al colaborarii cu diverse structuri media.

-Cum se structureaza oferta firmei?
-Vanzarile societatii noastre se bazeaza pe comercializarea de paneluri pentru usi de exterior din PVC, usi de exterior din materiale compozite, sisteme de acoperisuri pentru verande si terase, respectiv paneluri simple. Toate sortimentele din oferta sunt realizate de companii importante din Marea Britanie. Modelele promovate preponderent anul acesta sunt reprezentate de usile compozite, un produs nou ce speram sa fie bine receptionat pe piata usilor tip premium, din totalul ofertei noastre clientii solicitandu-ne cu precadere produse medii din punct de vedere al costurilor. In acelasi timp, acestia comanda modele de paneluri decorative, din pricina raportului optim calitate/pret. Avem solicitari din toata tara, operatiunile de distributie efectuandu-se la nivel national.
 
-Cum a evoluat cifra de afaceri a companiei in ultimul timp?
-Pe fondul dificultatilor din bransa, in 2011 am consemnat o scadere de aproximativ 10% a incasarilor. Evolutia financiara din primele sase luni din 2012 a fost marcata de o crestere nesemnificativa de 3% a veniturilor, obiectivul nostru principal fiind reprezentat de sustinerea vanzarilor la cote optime.
 
-Prezentanti caracterisiticile segmentului specific de piata.
-Din nefericire, inclusiv in 2012, activitatea bransei specifice s-a inscris pe un trend descendent, din cauza lipsei de lichiditati si efectuarii cu intarziere a platilor. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au modificat in ultima perioada, in sensul pierderii increderii reciproce. Gradul de influenta a factorilor de decizie politico-economici asupra mediului de afaceri specific este mare, mai cu seama in ceea ce priveste evenimentele recente survenite pe plan national, cu prilejul carora s-a observat ca grija guvernantilor nu se indreapta acolo unde ar trebui, adica sa gestioneze economia tarii, ci se axeaza pe dezbateri politice sterile. Pentru intervalul 2012-2013 asteptarile noastre sunt reprezentate de stagnarea declinului pietei constructiilor rezidentiale. Potrivit unui studiu specializat, in 2012 se preconizeaza o rata de majorare a domeniul tamplariei termoizolante cuprinsa intre 9% si 12% din punct de vedere al vanzarilor, urmand ca recuperarea completa a pierderilor sa fie definitivata in intervalul 2012-2014. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune, de asemenea, adoptarea unor masuri precum regandirea sistemului de stimulare fiscala „Prima casa”, ce ar trebui sa se indrepte catre constructii noi, in detrimentul apartamentelor existente.
 
-Ce strategie de afaceri ati aplicat pentru a face fata recesiunii?
-In ceea ce ne priveste, pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii, am recurs la masuri de diversificare a gamei de produse, prin intermediul liniei de usi compozite, printre cele mai mari dificultati cu care ne confruntam in acest moment aflandu-se si declinul pietei. De asemenea, pe termen lung, intentionam sa alocam fonduri pentru promovarea sustinuta a noilor sortimente.
 
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left