Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - METALBAU SWISS: Contractarea de proiecte importante este prioritara
METALBAU SWISS: Contractarea de proiecte importante este prioritara
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 15 Feb 2011 08:56
Compania Metalbau Swiss (Bucuresti) este reprezentanta autohtona a firmei Mitsubishi Plastics Inc., parte a grupului Mitsubishi (Japonia). Divizia de sisteme speciale, din cadrul acesteia reprezinta unul dintre cei mai mari producatori de materiale compozite din aluminiu (ACM), livrate sub marca Alpolic. Directorul general al filialei autohtone ofera detalii cu privire la comercializarea acestui tip de material la nivel national.
 
Cristina Iordache, director general al Metalbau Swiss: „Materialul Alpolic este promovat pe piata internationala de peste 30 de ani, fiind realizat din componente reciclabile si fabricat in unitati din Japonia si SUA. Livrarile in Asia, Europa si America de Nord se efectueaza prin intermediul unor depozite din Japonia, Singapore, Turcia, Olanda si SUA. Exista posibilitatea ca materialul sa fie realizat si din otel inoxidabil sau titan, avand un miez cu clasa de reactie la foc B sau A2. Modelul Alpolic A2 se poate folosi la cladiri inalte, precum si in vecinatatea imobilelor cu un risc ridicat de incendiu. In Romania am comercializat in 2010 mai ales sortimente din aluminiu compozit, pe care le-am instalat la cladiri de birouri si pentru extinderea mall-ului Vitan – toate din Capitala. De asemenea, putem efectua livrari in orice alta localitate din tara. Principalul obiectiv pe care ni l-am stabilit pentru 2011 consta in accesarea pietei de proiecte importante, prin promovarea sustinuta a noilor produse din oferta. In acest sens, speram intr-o imbunatatire a perceptiei clientilor autohtoni, care ar trebui sa aleaga materialele de lucru si in functie de calitate, fara sa se raporteze exclusiv la pretul acestora. Totodata, pentru 2011 vizam o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 30%”.
 
SISECAM
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left