Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 28 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - METALBAU SWISS: Strategie de afaceri axata pe mentinerea vanzarilor
METALBAU SWISS: Strategie de afaceri axata pe mentinerea vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Aug 2012 14:33
Cristina Iordache (28 de ani)
Functia/Firma: director general, Metalbau Swiss;
Experienta profesionala: 4 ani in domeniul constructiilor.
 

Compania Metalbau Swiss, specializata in furnizarea de materiale compozite din aluminiu, este reprezentanta autohtona a Mitsubishi Plastics Inc. Holdingul reprezinta divizia de sisteme speciale din cadrul grupului Mitsubishi Chemical Corporation (Japonia), unul dintre cei mai importanti producatori mondiali din domeniu. Materialele compozite marca Alpolic pot fi realizate din aluminiu, otel inoxidabil sau titan.

 

-Prezentati gama proprie de produse si servicii.

-Sortimentele pe care le comercializam sunt structurate in patru game, respectiv Alpolic A2, Alpolic FR (modelele din aluminiu), Alpolic SCM (din otel inoxidabil) si Alpolic TCM (titan). Dintre acestea, Alpolic A2 este cel mai nou model si face parte din clasa superioara de reactie la foc A2-s1-d0. Pe plan intern, cele mai numeroase comenzi vizeaza gama Alpolic FR, care se incadreaza in categoria B-s2-d0. Comparativ cu alte produse de acest tip, sistemele japoneze se diferentiaza prin calitatea materialului si preturile corecte, Alpolic reprezentand raportul ideal intre calitate, reactie la foc si cost de achizitie, beneficiind de culori atractive, moderne si de finisaje deosebite.

 

-Care sunt obiectivele de dezvoltare ale Mitsubishi Plastics pentru intervalul urmator?

-Activitatea Mitsubishi Plastics Inc. Este guvernata printr-o politica de dezvoltare durabila, care implica respectarea a trei principii: protejarea mediului prin utilizarea unor materiale 100% reciclabile si implicarea in dezvoltarea economica a intregii comunitati din care face parte parte si asumarea responsabilitatii sociale corporatiste. In acelasi timp, planul de afaceri care se aplica anul acesta in cadrul firmei-mama presupune sporirea capacitatii de fabricatie pentru Alpolic A2, intensificarea promovarii pentru gamele de panouri din zinc si cupru si constructia unei noi fabrici. Consideram ca definitivarea acestui proiect de investitii ne va permite sa asiguram termene de distributie mai bune, inclusiv pentru Romania. In prezent, livrarile se realizeaza direct din Japonia la Constanta, fara niciun fel de intermediari. Clientii autohtoni beneficiaza, astfel, de preturi optime.

 

-Ce strategie manageriala este sustinuta in cadrul subsidiarei autohtone?

-Principalul obiectiv pe care il avem in vedere pentru dezvoltarea activitatii consta in consolidarea pozitiei pe piata si intentionam sa-l atingem printr-o abordare flexibila. Dorim, de asemenea, sa ne incadram in planul adoptat la nivel de grup, pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii fiind nevoiti sa recurgem la implementarea unei alte grile de preturi, in functie de noua clasificare a culorilor din catalogul de nuante Alpolic. De asemenea, avem in vedere o mentinere a cifrei de afaceri fata de 2011. Aceste previziuni se bazeaza pe indicatorii din primul semestru, cand, de asemenea, am inregistrat o stabilizare a vanzarilor la nivelul perioadei similare a anului trecut.

 

-Descrieti specificul pietei in cadrul careia va desfasurati activitatea.

-Dificultatea majora careia trebuie sa-i facem fata consta in lipsa proiectelor de dimensiuni mari carora li se adreseaza produsele noastre. Segmentul de piata pe care activam a fost si confirma sa fie caracterizat de amanarea proiectelor de investitii mari si de lipsa interesului pentru calitatea materialelor folosite. Gradul de influenta a factorilor de decizie politico-economici asupra mediului de afaceri specific este mare si, din pacate, influenta este de ordin negativ, investitorii fiind sceptici in privinta viitorului afacerilor din Romania.

 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left