PROFILCO: Majorare a numarului de depozite pe plan intern |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Aug 2012 10:03 |
In calitate de subsidiara autohtona a companiei Profilco SA- Grecia, care dispune de o capacitate de fabricatie a profilelor din aluminiu de 9.000 tone/an, Profilco Romania comercializeaza sisteme pentru realizarea de tamplarie din aluminiu (cu o cotributie de 60% la aceasta categorie) si pentru pereti cortina (30%). Aceste doua game contribuie la realizarea vanzarilor totale cu aproximativ 90%, iar diferenta consta infurnizarea unor sortimente precum accesorii, glafuri din aluminiu si PVC, paneluri compozite din aluminiu si PVC si profile pentru fabricarea ansamblurilor din PVC.
Dimitrios Athanasopoulos, director general al Profilco: „Seria de profile pentru fatade cortina pe care o promovam estePR50, aceasta fiind cel mai bine comercializat model dintre produsele noastre. Anul acesta, comenzi pentru reperele de acest tip au provenit dintoate zonele tarii, iar beneficiarii ne-au solicitat cu precadere sortimente din gama medie si din ceade lux.La nivel general, cererea pe acest segment de activitate este destul de redusa, chiar daca exista potential de dezvoltare, intrucat clientii detin putine informatii despre avantajele utilizarii aluminiului si se orienteaza cu precadere catre sortimente din PVC si catre cele mai ieftine solutii. Astfel, multe firme de profil au fost nevoite sa-si incheie activitatea, volumul pietei a scazut, iar principala caracteristica a bransei este reprezentata de instabilitate si, implicit, de precautia mediului de afaceri. Spre deosebire de ceea ce se intampla pe plan intern, in zona est-europeana situatia este mult mai buna, cu precadere in Serbia, Macedonia, Bulgaria sau Ucraina, unde Profilco desfasoara operatiuni specifice. Pentru intervalul urmator, preconizam in ceea ce priveste evolutia pietei romanesti - o crestere de 10%. Actualmente, ne derulam activitatea la nivel national, prin intermediul a 14 depozite situate in orasele importante si in Capitala, iar in primele sase luni ale acestui an am consemnat o sporire de 13% a vanzarilor. Aceasta evolutie ne determina sa estimam pana la sfarsitul exercitiului financiar in curs o crestere de aproximativ 10% fata de nivelul de 6,1 milioane de euro din 2011. Planul managerial pe care il avem in vedere pentru 2012 consta in dezvoltarea gamei de servicii auxiliare si mentinerea unui stoc permanent si complet de produse”.
|