Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 22 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFILCO: Vanzari de 6,1 milioane de euro consemnate in 2011
PROFILCO: Vanzari de 6,1 milioane de euro consemnate in 2011
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 12 Mar 2012 08:52
Dimitrios Athanasopoulos (49 de ani)
Functia/Firma: director general, Profilco;
Experienta profesionala: 20 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Compania Profilco se implica cu precadere in distributia de profile din aluminiu pentru tamplarie termoizolanta si pereti cortina, ponderea acestor activitati fiind de 90% din livrarile totale. Oferta este completata de alte categorii de produse (precum accesorii, glafuri etc.), unul dintre obiectivele firmei fiind acela de a asigura producatorilor de ferestre o gama completa de componente pentru executia de ansambluri. In acest moment, cele mai multe comenzi sunt inregistrate pentru modele din categoria fatadelor cortina.
 
-Detaliati structura activitatilor de distributie.
-Efectuam livrari la nivel national, prin intermediul a 13 depozite proprii situate in Bucuresti si orasele importante ale tarii. Am luat aceasta decizie de a ne organiza personal, intrucat am remarcat ca varianta colaborarii cu dealeri de specialitate nu ne avantajeaza in activitatile de distributie derulate. Comenzile difera in functie de specificul fiecarei zone in parte.
 
-Cum a evoluat piata de profil in ultimul timp, la nivel national si european?
-Anii trecuti, competitia in domeniul nostru era mult mai intensa. In acest moment, volumul pietei este scazut, ca urmare a disparitiei a numeroase firme furnizoare. Acest fenomen poate fi observat si in randul producatorilor, ceea ce ne-a determinat sa adoptam o strategie de selectare a partenerilor. De altfel, recesiunea a impus membrilor intregii branse o atentie sporita si precautie in derularea afacerilor. Pentru intervalul urmator, chiar daca inceputul anului a fost foarte bun, din nefericire nu putem face previziuni clare. Piata est-europeana - pe care suntem, de asemenea, prezenti (in tari precum Serbia, Macedonia, Bulgaria sau Ucraina) - a avut in ultima perioada o evolutie optima, in ciuda crizei economice care a afectat toate domeniile de activitate.

-Care este potentialul de dezvoltare a sectorului national de tamplarie termoizolanta?
-Potentialul pietei autohtone este, in continuare, unul ridicat, intrucat inca se impune realizarea unui numar foarte mare de constructii la nivelul intregii tari. Cea mai mare cerere ramane, in continuare, pentru ansambluri din PVC, consumatorii finali detinand foarte putine informatii despre modelele din aluminiu si avantajele utilizarii acestora. In ceea ce priveste numarul partenerilor proprii, chiar daca acestia sunt mai putini, detin mai multe informatii specifice. De asemenea, pe segmentul constructiilor, investitorii sunt foarte atenti cu fondurile alocate pentru materialele folosite. Alte dificultati care caracterizeaza bransa sunt reprezentante de faptul ca beneficiarii solicita foarte multe facilitati in derularea proiectelor proprii si de conditiile autohtone fiscale nesigure.
 
-Ce strategie manageriala va aplica firma dumneavoastra in perioada urmatoare?
-Obiectivul principal pe care il avem in vedere este reprezentat de dezvoltarea gamei de servicii acordate clientilor nostri atat in privinta calitatii, cat si a rapiditatii. De asemenea, vom continua demersurile de mentinere a activitatii la cote optime si pentru existenta permanenta a unui stoc complet de produse. O particularitate a ofertei noastre este aceea ca modelele proprii sunt permanent imbunatatite si completate cu unele noi. Dintre gamele cele mai recente am putea indica panourile fotovoltaice. Totodata, vizam obtinerea unei cresteri de 10% a veniturilor, comparativ cu nivelul de aproximativ 6,1 milioane de euro consemnat in 2011.
 
SISECAM
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left