SCHACHERMAYER: Mentinerea strategiei de promovare a produselor premium |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Ian 2011 09:15 |
Concernul Schachermayer Grosshandelsgesellschaft m.b.H. este specializat in comercializarea de feronerie/accesorii destinate fabricatiei de tamplarie termoizolanta, mobilier etc. Societatea se pozitioneaza printre cei mai mari furnizori din domeniu, colaborand cu producatori importanti de pe piata mondiala, cum ar fi: Maco, Hettich, Simmonswerk, Hoppe, Dr.Hahn, Winkhaus, Kaba, Geze, Dorma, Spax, Stadur, Blum etc. Incepand cu anul 2003, a fost demarata activitatea in Romania, subsidiara locala fiind specializata in activitati de consultanta si vanzari. Pentru a reliefa detalii despre situatia actuala pe piata de profil, precum si aspecte referitoare la previziunile pe termen scurt, este prezentata, in continuare, opinia directorului general al reprezentantei autohtone.
George Pirvu, director general Schachermayer Romania: "Obiectivul prioritar aferent anului care tocmai s-a incheiat a fost constituit de recuperarea creantelor, avand in vedere faptul ca recesiunea a incurajat fenomenul de indisciplina financiara. Chiar si in conditiile actuale, deosebit de dificile, gama sortimentala promovata de Schachermayer pe piata locala nu s-a modificat, continuand sa promovam produse de inalta calitate, din categoria premium. Structura vanzarilor a ramas oarecum neschimbata, o pondere covarsitoare in cifra de afaceri (aproximativ 80%) fiind detinuta de sistemele de feronerie pentru ferestre/usi termoizolante. Pe parcursul lui 2011 ne propunem sa diversificam portofoliul de accesorii, la cererea principalilor nostri parteneri de pe plan national care produc ansambluri de inalta performanta, introducand in oferta proprie o serie de componente speciale. Astfel, consideram ca vom reusi sa consolidam pozitia pe care o detinem pe piata. Aceasta tinta va fi atinsa si prin continuarea strategiei de eficientizare a activitatii prin reducerea costurilor (politica implementata inca din octombrie 2008), precum si prin continuarea programului de pregatire profesionala a angajatilor (inceput in martie 2009). Momentan, este aproape imposibil de estimat volumul pietei de feronerie, insa ceea ce se poate afirma cu certitudine este faptul ca s-a consolidat tendinta de polarizare in doua grupe principale (economica si premium). In conditiile date, consideram ca la grupa modelelor de inalta calitate, similare celor promovate in statele puternic dezvoltate din Europa, cifra totala de afaceri a fost sub nivelul de 10 milioane de euro in 2010, iar sansele ca in acest an sa asistam la o revigorare sunt minime, dimpotriva existand chiar premise de contractare. O reluare a cresterii sustenabile nu va avea loc mai devreme de jumatatea lui 2011 si, in consecinta, relansarea sectorului de tamplarie termoizolanta se va petrece, cel mai probabil, la inceputul anului urmator".
|