SCHÜCO: Sporire a cotei de piata pentru reputatul furnizor german |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 09 Aug 2012 14:44 |
![]() Schüco Energy3 – noul concept lansat in cadrul BAU
Cu prilejul targului BAU 2011, din München, Schüco International KG a prezentat urmatorul pas spre viitor, constand in conceptul cladirilor Schüco Energy3, care economisesc energia, o produc si o distribuie prin intermediul retelelor nationale. Pentru abordarea specifica si inovatoare a politicii de marketing, compania a primit distinctia specifica din Germania, juriul fiind impresionat de felul in care managerii corporatiei au decis sa se adreseze operatorilor pietei, partenerilor de afaceri si clientilor. Puterea de inovare a grupului este insa reflectata cu acuratete de premiile acordate unor produse performante, cum ar fi medalia de aur iF pentru seria ASS 77 PD.SI din aluminiu folosita la tamplaria glisanta si distinctia iF privind designul pentru sistemul 2o si cel de control al usilor. In Marea Britanie, subsidiara Schueco UK Ltd a fost desemnata drept producatorul anului, iar in Germania arhitectii-consultanti ai Schüco au primit premiul parteneriatului in arhitectura, ca urmare a sustinerii activitatii de vanzari. Din punct de vedere al perspectivelor pentru 2012, echipa de conducere a grupului continua sa fie precauta, intrucat primele luni din acest an nu au constituit un interval benefic derularii afacerilor. „Sectia de sisteme din metal isi focalizeaza atentia pe activitatea de baza, extinzandu-si si consolidandu-si cota de piata in Europa. Totusi, se recomanda fructificarea oportunitatilor existente pe plan mondial, ceea ce presupune continuarea procesului de globalizare a livrarilor. Un exemplu pozitiv in acest sens il reprezinta inaugurarea subsidiarei din India, filiala locala beneficiind de o noua strategie de piata si de promovare a produselor, pe fondul crearii unei structuri speciale de vanzari, care a inceput deja sa consemneze rezultate optime. Divizia de profile din PVC-U are ca tinta in 2012 diminuarea costurilor operationale, pe fondul dezvoltarii vanzarilor si este mandatata sa fructifice, in particular, majorarea cererii din Germania, Benelux, Federatia Rusa si Italia. Din pacate, ca urmare a reducerii subventiilor guvernamentale stabilite pentru achizitia de panouri fotovoltaice in mai multe state europene, departamentul de energie regenerabila s-a confruntat deja cu o reducere de peste 10% a livrarilor, comparativ cu 2011. Situatia continua sa fie negativa mai ales in Franta, Italia, zona Benelux, Marea Britanie si Grecia, iar preturile medii ale sistemelor solare continua sa se inscrie pe un trend descendent. Daca schimbarile legislative din Germania, aplicate din luna martie a.c., nu vor fi rectificate in sens pozitiv, intreaga industrie de profil din aceasta tara va avea mari probleme de competitivitate. Dupa ce preturile s-au redus cu pana la 40% in 2011, sectorul economic specializat se va confrunta cu un nou regres, care va avea un impact semnificativ asupra profitabilitatii. Spre deosebire de competitorii sai din bransa, holdingul Schüco are capacitatea de a-si consolida divizia de energie solara pe baze sustenabile, deoarece va folosi competentele si performanta celorlalte doua departamente consacrate, astfel incat, dupa restructurare, sa devina un holding mult mai puternic, cu idei, clienti si piete noi”, a concluzionat Dirk U. Hindrichs.
***
Noua strategie de afaceri a Schüco International KG este orientata pe dezvoltare durabila si poate fi rezumata succint prin mottoul „Tehnologie verde pentru o planeta albastra”. Acest concept inseamna, de fapt, promovarea energiei din surse alternative obtinute prin intermediul ferestrelor si al panourilor fotovoltaice. Astfel, sistemele performante pentru tamplarie si pereti cortina nu numai ca au un rol definitoriu privind economia de energie, ca urmare a proprietatilor implicite de termoizolare, ci pot contribui la productia energetica in cazul in care sunt combinate cu panouri solare. Surplusul energetic este necesar atat functionarii imobilelor, cat si pentru alte aplicatii, in momentul in care este distribuit in cadrul retelelor. Pentru Schüco - o corporatie cu mai mult de 5.400 de angajati, 12.000 de clienti institutionali ce constituie parteneri de afaceri pozitionati in 78 de tari din intreaga lume si o cifra de afaceri care a depasit pragul de doua miliarde euro – acesta reprezinta doar un pas spre conservarea sustenabila a resurselor naturale si spre un viitor mai sigur. Informatii suplimentare, la www.schueco.com
|