Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Iul 2011 10:24
|
Recent, compania Veka a demarat o campanie de imbunatatire a identitatii marcii proprii. Elementul central al noii strategii este acela de schimbare a logo-ului, care devine "Das Qualitätsprofil" - "Profile de calitate", element ilustrat si pe noul website al subsidiarei din Romania. "Schimbarea a fost generata de faptul ca se simtea necesitatea unui slogan care sa exprime in mod optim principiile ce ghideaza activitatea Veka, respectiv strategia de afaceri a companiei atat pe piata din Romania, cat si la nivel mondial. Am ales aceasta sintagma care sa sintetizeze faptul ca firma noastra promoveaza exclusiv produse de inalta calitate, servicii cu valoare adaugata ridicata si solutii inovatoare. Concomitent cu acest proces, anuntam lansarea viitorului sistem de profile Softline 82, ce va deveni viitorul punct de referinta in productia de tamplarie cu grad ridicat de izolare termica. Produsul va fi disponibil pe piata locala incepand cu toamna acestui an", a declarat Alexandru Oancea, director de marketing al Veka Romania. In ceea ce priveste noua platforma online, aceasta beneficiaza de un nou design, avand o structura imbunatatita si incluzand informatii tehnice detaliate. "Am dorit ca site-ul sa demonstreze inca o data ca parteneriatul cu Veka se bazeaza pe incredere si transparenta. De aceea, prezentam detalii relevante pentru companiile din sectorul constructiilor, precum si pentru beneficiarii finali", a incheiat directorul de marketing al companiei. Informatii suplimentare, la www.veka.ro
|