Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
14 Sep 2015 13:28
|
In primul semestru din acest an, compania Schachermayer Romania a consemnat o consolidare masiva a rezultatelor financiare. Conform declaratiilor directorului national de vanzari al societatii, Marius Pana, firma a realizat o cifra de afaceri de peste doua milioane de euro pe segmentul sistemelor de feronerie pentru ferestre, ceea ce reprezinta un avans mai mare de 15% fata de perioada corespunzatoare din 2014. "Pentru a doua parte a lui 2015 estimam ca ritmul de crestere se va mentine cel putin la acelasi nivel. In perioada analizata, am constatat o sporire a cererii pentru produse inovatoare, de tip «twin-fit», sisteme pentru ferestre articulate in trei sau patru canaturi, modele oscilo-culisante ce respecta cerintele clasei RC2 in pozitie de aerisire sau pivotante. Toate aceste sortimente permit partenerilor Schachermayer sa propuna multiple solutii la solicitarile care vin din partea arhitectilor si clientilor. De asemenea, in ultimul timp s-a observat ca pe segmentul rezidential se manifesta tot mai pregnant o cerere pentru sporirea caracteristicilor de siguranta anti-efractie, ceea ce i-a determinat pe multi producatori de tamplarie sa introduca in standardele de echipare sisteme de feronerie avand niveluri de securitate din gamele AHS, RC1 si RC2. Numarul de colaboratori pe care ii avem pe piata din Romania a sporit in mod considerabil, din mai multe motive. Unul dintre acestea este ca anumiti producatori ce activau pe segmentul low-cost au decis sa-si modifice strategia de piata, accesand sectorul premium. De asemenea, respectarea unor standarde mai inalte in ceea ce priveste calitatea a generat o crestere a livrarilor in sectorul lucrarilor de reabilitare termica. In fine, datorita cerintelor specifice clientilor de pe pietele externe, companiile locale au fost nevoite sa se adapteze rapid, iar experienta pe care o detinem in implementarea de solutii pentru export ne-a ajutat sa demaram noi parteneriate. In plus, pentru consolidarea cotei de piata am implementat o serie de masuri, dintre care se remarca imbunatatirea nivelului de pregatire profesionala a consultantilor de vanzari prin cursuri de specializare si perfectionare, dezvoltarea platformei online destinata ofertarii si lansarii comenzilor, cresterea capacitatilor de depozitare si, implicit, a stocurilor, respectiv consolidarea compartimentelor tehnic, «customer care», de achizitii si logistica. Previziunile noastre in ceea ce priveste evolutia pe termen scurt a acestui domeniu sunt rezervate. Mizam totusi pe faptul ca piata nu va inregistra scaderi semnificative in perioada urmatoare, iar in anii viitori speram in instalarea unei tendinte de crestere moderata", a declarat oficialul companiei. Pentru informatii suplimentare, click aici
|