Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 24 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ORGADATA: Rebranding este derulat pentru consolidarea legaturii cu partenerii
ORGADATA: Rebranding este derulat pentru consolidarea legaturii cu partenerii
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 15 Iun 2023 06:57
Cosmin Zaharia, director de vanzari pentru Romania al Orgadata, a subliniat ca "politica noastra de branding a fost formulata cu scopul de a contura imaginea companiei de lider in digitalizarea proceselor de productie pentru ferestre, usi si pereti cortina. Obiectivul central este acela de a sublinia angajamentul fata de sustenabilitate si de a actiona in mod responsabil pe o piata aflata in dezvoltare accentuata. Aceasta abordare a fost impusa de cererea in crestere pentru procese de productie sustenabile, individualizate si eficiente, precum si de nevoia de a asigura diferentierea fata de principalii concurenti. Numele de marca Orgadata este derivat din cuvintele "organizare" si "date", reflectand accentul pus pe digitalizarea si eficientizarea proceselor de productie. Numele Logikal, care individualizeaza produsul nostru de baza - un software de productie - constituie un joc de cuvinte pornind de la termenul "logic", ce sugereaza o abordare logica si eficienta a productiei, care este un punct-cheie de vanzare a aplicatiilor software. Recent, am lansat rezultatul noului nostru concept de rebranding. Acesta a fost formulat pentru a reflecta mai bine concentrarea noastra pe digitalizare si dezvoltare durabila si pentru a accentua demersurile curente de diferentiere. Scopul este, de asemenea, de a ne alinia mai bine la strategia actuala de marketing si de a comunica partenerilor propunerea noastra unica de valoare. Prin marca modernizata speram sa atragem noua generatie de producatori si parteneri orientati spre tehnologie. Trebuie precizat faptul ca pozitionarea brandului este definita de angajamentul fata de calitate, inovatie si parteneriat, in demersul ambitios de a oferi solutii individuale pentru nevoile unice ale clientilor si pentru a stabili procese de productie eficiente si profitabile pentru nevoile pietei viitorului. Software-ul Logikal este un element-cheie al acestei pozitionari, constituindu-se intr-un instrument puternic pentru digitizarea si optimizarea durabila a proceselor de productie, precum si pentru furnizarea de baze de date cu elemente personalizate clientilor. Un accent suplimentar este pus pe serviciile oferite partenerilor, ce contribuie la construirea increderii si loialitatii. Asiguram individualizarea marcii prin caracteristici vizuale autentice, moderne si directe, in vederea crearii unei legaturi puternice cu clientii care sa faciliteze atingerea tintei comune: obtinerea unor castiguri substantiale pentru toate partile implicate".
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left