Alumil a incheiat anul trecut cu afaceri de 118,1 milioane lei, in crestere cu 8,3% |
Furnizori de sisteme Publicat de AG&F 29 Feb 2024 12:09 |
Alumil Rom Industry SA, lider pe piata sistemelor de aluminiu, a incheiat 2023 cu o cifra de afaceri de 118,1 milioane de lei, cu aproximativ 8,3% mai mare fata de 2022, conform situatiilor financiare preliminare. Rezultatele sunt importante in contextul in care volumul lucrarilor de constructii, la cladirile rezidentiale, a scazut cu 6,6%, iar la cele nerezidentiale a crescut cu doar 2,3%, in 2023, comparativ cu anul anterior, arata INS. In 2024, compania va lansa pe piata locala noi produse si continua investitiile in digitalizare.
"Vorbim despre al cincilea an consecutiv de crestere a companiei. Diversitatea si calitatea produselor, dar si efortul continuu de a oferi cele mai bune solutii tehnice, operationale si financiare clientilor au contribuit decisiv in consolidarea pozitiei de lider pe piata sistemelor de aluminiu. In paralel cu imbunatatirea experientei clientilor, ne concentram si pe dezvoltarea culturii organizationale, pe motivarea si implicarea angajatilor si extinderea si fidelizarea portofoliului de colaboratori. In acelasi timp, continuam actiunile de responsabilitate sociala si de mediu“, a declarat Marius Ionita, director general Alumil Rom Industry.
Alumil continua extinderea proiectelor de transformare digitala. Compania a lansat deja o a doua editie a programului de loialitate Alumilia, precum si platforma MyWindows, care permite beneficiarilor finali sa interactioneze mai simplu cu partenerii Alumil in procesul de cerere de oferte.
Complementar, compania va initia anul acesta o serie de ateliere gratuite destinate specialistilor – arhitecti, proiectanti si ingineri – care abordeaza subiecte specifice despre industria profilelor de aluminiu.
Alumil investeste in sisteme cu eficienta energetica crescuta
O prioritate pentru Alumil, in 2024, o reprezinta si introducerea de noi produse cu performante superioare pe piata locala. „Acordam o atentie deosebita sistemelor cu eficienta energetica crescuta, capabile sa raspunda atat cerintelor pietei, cat si reglementarilor in vigoare. Vorbim inclusiv despre sisteme certificate pentru case pasive. Portofoliul de produse Alumil se va extinde anul acesta cu o noua categorie de produse – sistemele din aluminiu rezistente la foc, certificate de laboratoare avizate din Europa, care indeplinesc majoritatea specificatiilor intalnite in proiecte“, a mai precizat Marius Ionita. O alta noutate o reprezinta si gama de produse Outdoor, care ofera solutii pentru pergole bioclimatice, sisteme de imprejmuire si balustrade etc.
Produsele Alumil respecta standardele de mediu, sunt certificate international si asigura reduceri de pana la 50% ale costurilor lunare de incalzire si racire.
Si anul acesta compania acorda o atentie sporita programelor de responsabilitate sociala corporativa. In conformitate cu strategia anuntata la nivel de grup, Alumil Rom Industry si-a extins constant initiativele pe zona de sustenabilitate. In 2023, compania a dezvoltat activitatile de reciclare – prin cresterea cantitatilor colectate, dar si prin organizarea de cursuri pentru angajati – a participat la programe de impadurire, precum si la mai multe actiuni umanitare.
|