Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
25 Iul 2024 06:15
|
Compania Pinum Doors & Windows estimeaza pentru 2024 o crestere de 10% a cifrei de afaceri fata de anul trecut, cand au fost consemnate rezultate financiare in valoare de 101 milioane de lei. „In prima parte din 2023, am inregistrat o scadere brusca, datorata problemelor cu autorizatiile, inflatiei si dobanzilor crescute, insa, cu toate acestea, am reusit sa recuperam in a doua parte a anului. Producem tamplarie din lemn stratificat la fabrica Nusco Porte, compania sora din Italia, iar pentru segmentul de aluminiu si PVC productia se deruleaza in Romania, la fabrica din Pipera. Desi consideram ca tamplaria din lemn realizata in Italia este de calitate superioara si se preteaza la proiecte «luxury», nu avem inca o piata de desfacere semnificativa in Bucuresti. Statisticile arata ca piata locala este dominata de PVC. Fabrica din Italia utilizeaza esente precum pin nordic, stejar si frasin pentru profilele din lemn stratificat. Pentru feronerie si geamuri termoizolante, fabrica din Italia colaboreaza cu unii dintre cei mai importanti furnizori din industrie. Pe segmentul usilor din lemn stratificat, producem si comercializam usi din colectia Masiva, realizate in fabrica din Pipera. Colectia Masiva este esentiala pentru marca Pinum, combinand experienta proprie in prelucrarea furnirului si a lemnului cu modele noi si finisaje contemporane, cum ar fi finisajele de greige si alb, alaturi de cele clasice consacrate. In 2023, ne-am confruntat cu doua cresteri de taxe, respectiv cresterea salariului minim in constructii si introducerea taxei CASS catre angajat. Cu toate acestea, am ales sa suportam aceste costuri fara a diminua salariile nete ale angajatilor, lucru dificil pentru alte firme din industrie. Am intampinat dificultati din cauza dobanzilor prea mari si a inflatiei crescute. De asemenea, lipsa autorizatiilor de constructie in Bucuresti a avut un impact negativ asupra activitatii pietei de usi si ferestre. Pentru a depasi aceasta problema, am decis sa investim si mai mult in vanzarea directa catre consumator si in dezvoltarea francizei Pinum. Astfel, ne propunem sa fim cat mai aproape de clienti si sa oferim oportunitati de afaceri antreprenorilor locali, care pot aduce brandul Pinum in locuintele romanilor de oriunde. In continuare, planuim sa investim in actualizarea showroom-urilor Pinum pentru a le moderniza si a le face mai atractive. Investim si in actualizarea produselor, introducand solutii inovatoare care sa raspunda nevoilor curente ale clientilor. Franciza Pinum este un alt element prioritar pentru noi. Franciza este foarte importanta, deoarece ne permite sa ajungem mai aproape de consumatorii romani. Ne dorim ca fiecare partener francizat sa aiba succes pe termen lung, deoarece este in interesul nostru sa construim o prezenta solida in zonele in care ne extindem. Deja avem numeroase povesti de succes, in care showroom-uri care au inceput la dimensiuni mai reduse au ajuns sa fie cele mai mari din zona pe care o deservesc, demonstrand astfel succesul pe piata locala. Prin aceste investitii, ne propunem sa consolidam si sa extindem pozitia Pinum pe piata, asigurandu-ne ca produsele si serviciile noastre raman competitive si relevante pentru clientii nostri”, a precizat Francesco Curcio, General Manager al Pinum Doors & Windows. Informatii suplimentare, la www.pinum.ro
|