ADF PROD: Investitii de un milion de euro in dezvoltare |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 10 Mar 2015 10:01 |
Producatorul de tamplarie termoizolanta ADF Prod, din Piatra Neamt, vizeaza pentru 2015 o majorare de cel putin 10% a cifrei de afaceri, in raport cu nivelul de 4,6 milioane de euro inregistrat in 2014. De asemenea, pentru dezvoltarea activitatii, managementul firmei a alocat fonduri de 500.000 de euro pentru extinderea capacitatii de productie a geamului termoizolant si pentru cresterea productivitatii diviziei specifice. Acest program de investitii a fost demarat in 2014, prin achizitia de utilaje de ultima generatie, a caror valoare s-a situat la 500.000 de euro. Pe viitor, este vizata relocarea totala a productiei in alta locatie, triplarea capacitatilor de productie, cresterea productivitatii si accesarea unor noi piete, atat din Romania, cat si din Europa. Actualmente, activitatea companiei presupune realizarea de tamplarie din PVC (in proportie de 80% din total) si geam termoizolant (livrat inclusiv pentru terti), precum si comercializarea de rulouri si usi de garaj marca MCA.
Extindere a livrarilor pe plan intern si international
Livrarile firmei se efectueaza deopotriva la nivel national si international. Pe plan intern sunt operationale doua showroom-uri proprii in Piatra Neamt, pentru comenzile efectuate in cadrul acestora fiind asigurat si montaj. In acelasi timp, se efectueaza livrari directe catre clienti, cu mijloacelele proprii de transport si se asigura livrari prin intermediul unei retele de 40 de colaboratori, care este activa in teritoriu. Aproximativ 35% din productia totala se exporta in Italia, Franta, Belgia si Austria, unde, inca de la debutul implicarii in operatiuni de acest tip, au fost initiate parteneriate cu firme locale care efectuzeaza si montajul produselor. Managerii ADF au declarat ca, pe plan intern, au observat in ultimul timp o majorare semnificativa a cererii de produse cu un grad sporit de calitate, segment care reprezinta, de altfel, domeniul principal de activitate al firmei. In acelasi timp, la export, pe termen lung, este vizata o majorare a cotei de piata. Zonele cele mai reprezentative din punct de vedere al livrarilor sunt Moldova (la nivel national) si Italia (la export).
Avand o experienta de peste 20 de ani in acest domeniu, producatorul din Piatra Neamt s-a impus pe aceasta piata si prin acordarea unei game complexe de servicii auxiliare. Informatii suplimentare, la www.fereastra-adf.ro
|