AXA PLUS: Majorare de pana la 10% a cotei exportului |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 02 Feb 2017 13:01 |
![]() - Mentionati categoriile de produse realizate in unitatea de fabricatie.
- Cea mai importanta gama de produse pe care o realizam este cea a tamplariei din PVC, aceasta avand o contributie de 27,3% la cifra de afaceri totala. Ansamblurile din PVC pe care le fabricam integreaza profile Gealan S3000 cu trei sau cinci camere de izolare ori sisteme hexacamerale S8000 IQ Plus, feronerie Winkhaus Pilot sau Roto si geam termoizolant procurat de la societatile Olin si Lustic Invest, ambele din Brasov. Capacitatea de productie se situeaza la nivelul de 200 mp/zi si anul trecut a fost exploatata in proportie de 90%. In fabrica din Brasov realizam, de asemenea, ansambluri termoizolante din aluminiu cu profile Schuco, Profilco sau Alumil si vitraje cu grosimi cuprinse intre 4 mm si 36 mm (19,7% din productia totala), pereti cortina cu profile Schuco (16,3%), precum si elemente de compartimentari interioare. Mai executam usi de garaj (15,1%) si sisteme de protectie solara, precum rulouri din aluminiu, jaluzele verticale sau plase de protectie impotriva insectelor (4,3%) si ne implicam, totodata, in executia de lucrari de placare cu materiale compozite (Alucobond) sau cu placi din fibrociment (10,5%).
- Cum asigurati distributia produselor si catre ce tipuri de proiecte?
- Toata productia interna o livram si o montam exclusiv in mod direct, la diferite proiecte contractate in calitate de antreprenor general sau subantreprenor, acest mod de lucru fiind implementat de aproximativ cinci ani. In 2016, cea mai mare parte a lucrarilor adjudecate au fost situate in Brasov (diferite sedii de firma pentru care am livrat/montat pereti cortina si am executat lucrari de placare a fatadelor), insa am obtinut contracte importante si in Bucuresti, in calitate de subantreprenori. O oportunitate deosebita care a aparut anul trecut a fost exportul de ansambluri din PVC si aluminiu in Belgia. Am reusit sa ne adaptam cu brio la conditiile externe si am livrat, astfel, tamplarie din PVC pentru antreprenori belgieni si ansambluri din aluminiu in regim de subantrepriza, cota comenzilor de acest tip atingand nivelul de 7% din productia totala. Pentru 2017, avem in plan sa crestem nivelul exportului cu minimum 10% in raport cu 2016 si, pe cat posibil, urmarim extinderea vanzarilor si in alte state membre ale Uniunii Europene.
- Detaliati evolutia financiara a firmei din ultimul timp.
- In 2016 am crescut cifra de afaceri cu 12% fata de anul 2015, ajungand la o valoare de 5,2 milioane de lei, iar pentru 2017 vizam, o stabilizare a incasarilor si, pe cat posibil, o crestere a acestora. In actualul exercitiu financiar aniversam 19 ani de activitate in acest domeniu, perioada in care am reusit, prin unitatea echipei manageriale si pregatirea profesionala a angajatilor, sa rezistam si sa ne dezvoltam pe o piata intr-o continua miscare si reorganizare.
|