ELECTRIC PLUS: Sistem unic de franciza, pe piata nationala a tamplariei |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 12 Nov 2014 18:00 |
Compania Electric Plus, detinatoarea marcii de tamplarie din PVC Barrier, lanseaza pe piata nationala de profil primul sistem de franciza pentru acest tip de produse. Dintre avantajele derularii unei afaceri proprii in sistem de franciza Barrier, pot fi mentionate: apartenenta la o retea ce are showroom-uri amplasate strategic si peste 200 de parteneri activi si care se afla in continua expansiune, obtinerea unor elemente de identitate vizuala cu un design unic si usor de memorat, participarea la o campanie publicitara organizata in intreaga retea si, cel mai important, recuperarea rapida a investitiei initiale, fara redevente sau alte taxe ascunse.
Adrian Garmacea, director general al Electric Plus: „Pentru ca fiecare unitate francizata sa devina operationala, firma noastra investeste in dezvoltarea acesteia cate 30.000 de euro, fonduri care presupun oferirea de mobilier, a unui kit de tip «shop fitting», a unui set complet de mostre si elemente de signalistica interioara si exterioara. De asemenea, asiguram un program de proiectare/ofertare si cursuri pentru intregul personal implicat in operarea francizei, prin intermediul proiectului propriu, «Academia Barrier». Firmele care decid sa adopte acest model de business trebuie sa achite la semnarea contractului o taxa de 5.000 de euro (care le asigura drepturile de exploatare a marcii, a produselor si sistemelor de lucru Barrier) si trebuie sa aloce fonduri de inca 5.000 de euro/magazin pentru lucrarile civile interioare, chiria spatiului si utilitatile pentru primele 2-6 luni de lucru. De asemenea, la societatile care nu activeaza in acest domeniu, se impune derularea unei investitii in scule profesionale de montaj, precum si achizitia unei autoutilitare pentru transportul produselor. Pentru aceste firme, investitia totala poate fi amortizata in cel mult un an, iar pentru cele care au activitate pe acest segment, in maxim sase luni. Ne bucuram ca putem dezvolta primul sistem de franciza din industria tamplariei PVC, acesta fiind un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul ca Barrier a devenit una dintre cele mai cunoscute marci din domeniu, conjugat cu tendinta de maturizare a pietei, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii nostri, ne-au determinat sa consideram ca acum este momentul oportun sa lansam oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizam o retea de 100 de francize la nivel national, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Transilvania ca zone ce prezinta cel mai mare potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu”.
|