Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
27 Apr 2021 06:08
|
Intr-o conferinta de presa sustinuta in sistem hibrid (direct si online), producatorul austriac de tamplarie termoizolanta, Internorm, a descris succint rezultatele financiare preliminare, aferente anului 2020. In opinia managementului companiei, principala metoda prin care s-a asigurat stabilitatea necesara functionarii eficiente a fost reprezentata de filosofia „made in Austria”, concretizata prin mentinerea lanturilor de aprovizionare, chiar si in perioada celor mai restrictive masuri guvernamentale orientate spre stoparea noului coronavirus. Astfel, compania de familie a consemnat cresteri semnificative in special pe segmentul de reabilitari, mai ales in zona DACH (Germania, Austria si Elvetia). In prezent, la Internorm activeaza 1.974 de specialisti, in crestere cu 68 fata de anul precedent, iar pentru 2021 sunt planificate investitii in valoare de 32 milioane de euro, pentru o mai buna pozitionare din punct de vedere competitiv. Din punct de vedere regional, in Austria comenzile inregistrate de unitatea de la Traun au sporit cu 3,5%, iar la nivelul intregii zone DACH vanzarile s-au majorat cu 2,2%, iar comenzile cu 5,8% (la rate constante ale cursului de schimb valutar). In special in Germania, Internorm a reusit sa-si extinda cota de piata, insa in Italia, Franta si Marea Britanie incasarile s-au diminuat cu 14%, ca urmare a consecintelor actualei crize sanitare. Partea pozitiva este aceea ca pandemia a adus in prim-plan subiecte importante, cum ar fi confortul in locuire, eficienta energetica si sanatatea utilizatorilor, mai observa oficialii Internorm, care adauga faptul ca acestea s-au constituit in veritabile impulsuri pentru piata renovarilor, in anul care a trecut. Date financiare complete vor fi publicate in prima decada a lunii mai a.c. Pentru informatii suplimentare, click aici
|