| 
						
													Producatori de tamplarie												
		
			Publicat de Camelia Pantel		
	
		04 Nov 2025 06:05
	 | 
 In ultima perioada, strategia de dezvoltare a brandului Kondor a pus un accent deosebit pe diversificarea si adaptarea produselor la cerintele pietei. „Am lansat noi solutii de umbrire si inchidere, precum sistemele din sticla si pergolele bioclimatice, in gamele PREMIUM, OPTIMA si STANDARD, astfel incat clientii sa poata alege intre produse cu dotari avansate, finisaje sau optiuni economice. Cele mai solicitate produse din portofoliul nostru raman in continuare usile de garaj si rulourile exterioare, apreciate pentru fiabilitate, montaj usor si gradul ridicat de confort pe care il ofera. Investitiile continue in automatizare si optimizarea proceselor interne ne ajuta sa gestionam dificultatile si provocarile majore pe care le intampinam in activitatea curenta si care tin in special de cresterea costurilor materiilor prime si de lipsa fortei de munca specializate. Sistemul ERP integrat pe care il detinem ne ofera o vizibilitate completa asupra fluxurilor de productie si logistica, ceea ce ne ajuta sa raspundem rapid oricaror situatii neprevazute. In acelasi timp, transformarea digitala este o directie strategica pentru noi. De la un configurator simplu de produs, am ajuns sa dezvoltam un ERP complex, care integreaza gestiunea stocurilor, achizitiile, planificarea productiei, vanzarile si logistica. Suntem singura companie din domeniu din Romania care dispune de un asemenea sistem in timp real. Urmatoarele etape vor viza extinderea functionalitatilor catre inteligenta artificiala, pentru optimizarea planificarii productiei, precum si dezvoltarea unor module de analiza avansata a datelor, care sa sprijine deciziile de business si sa imbunatateasca experienta partenerilor si clientilor. Si in 2025 mizam pe o crestere sanatoasa a rezultatelor financiare de 10%-12%, asa cum s-a intamplat in fiecare an, si care este alimentata de proiectele derulate in Romania si in Europa de Vest. Prima parte a anului 2025 confirma aceasta tendinta pozitiva, iar obiectivele noastre pentru intregul exercitiu financiar sunt reprezentate de consolidarea vanzarilor pe piata interna si extinderea gamei de produse si a retelei de distributie pe plan extern. De altfel, si anul 2024 a fost marcat de provocari economice si de schimbari, insa inovatia constanta, focusul pe digitalizare si deschiderea catre noi piete externe si noi game de produse ne-au facut sa fim increzatori si sa reusim. Estimam ca cererea va continua sa creasca, mai ales pentru produsele cu un grad ridicat de automatizare si conectivitate digitala. Clientii cauta tot mai mult solutii inteligente, integrate, care sa fie eficiente, sigure si care sa aduca un plus de confort. Aceasta tendinta va favoriza dezvoltarea segmentului de produse premium si va impulsiona totodata adoptarea tehnologiilor digitale de tip «smart home» in procesele de achizitie si utilizare”, a declarat Alexandru Stanescu, fondatorul Kondor. Informatii suplimentare, la  www.kondorinvest.ro 
  
     
 |