Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
04 Nov 2013 15:41
|
Producatorul de rulouri exterioare Kondor Invest estimeaza ca, pana la finalul exercitiului financiar in curs, va obtine o cota de piata de 20% pe acest segment, in crestere fata de nivelul de 8% consemnat in 2012. Prognoza se bazeaza pe cresterea volumului vanzarilor inregistrata pana in prezent si care a fost sustinuta de dezvoltarea retelei de parteneri si de extinderea ariei de distributie in zone importante ale tarii. „In prezent, am devenit unul dintre cei mai importanti producatori de rulouri exterioare de pe piata nationala, dintre firmele care au exclusiv acest domeniu de activitate si avem in vedere mentinerea acestui trend ascendent pe termen mediu si lung. Evolutia optima s-a datorat, in principal, faptului ca ne-am axat preponderent pe activitati de realizare a rulourilor, care contribuie cu aproximativ 55% la cifra totala de afaceri, diferenta fiind reprezentata de fabricarea usilor de garaj (20%) si de comercializarea plaselor de protectie impotriva insectelor (10%), a grilajelor metalice (7%), copertinelor (6%) si roletelor textile. Rulourile exterioare se livreaza deopotriva pe pietele vest-europene si pe cea interna, unde, in 2013, a fost inregistrata o usoara crestere la nivel general. Totusi, desi oferta este destul de generoasa pe acest segment de activitate, se poate observa ca multe produse au o calitate foarte scazuta. Producatorii autorizati si de traditie sunt nevoiti sa combata aceste false oferte care divizeaza piata si ii confera caracteristici negative, precum dezinformare si scepticism. Ne aliniem si noi acestui curent, prin livrarea de produse si acordarea unor servicii cu un raport optim calitate-pret, iar pe termen scurt si mediu vizam cresterea avantajului competitiv in bransa si fata de principalul competitor, sporirea numarului de produse realizate si imbunatatirea serviciilor oferite prin investitii in platforma online si extinderea catre alte piete importante de desfacere din Europa de Vest, in completarea celor deja existente din Franta, Belgia si Luxemburg. Dintre serviciile pe care le acordam beneficiarilor, am putea indica: livrarea gratuita pe intreg teritoriul tarii, acordarea de consultanta pentru gestionarea afacerii, organizarea de promotii pe intreg parcursul anului si asigurarea unui program de gestionare a comenzilor prin intermediul unei platforme online. Toate aceste demersuri de marketing si extinderea permanenta a ofertei au rolul de a loializa clientii si de a contribui la mentinerea trendului de majorare a cifrei de afaceri, care s-a situat, in 2012, la nivelul de 3,5 milioane de lei”, a declarat Alexandru Stanescu, director general al Kondor. Informatii suplimentare, la www.kondorinvest.ro
|