KONDOR: Reteaua de distribuitori insumeaza 800 de colaboratori |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 20 Dec 2013 15:07 |
Cifra de afaceri a companiei Kondor, din Bucuresti, specializata in asigurarea unor solutii practice pentru afaceri, casa si gradina, printre care se afla si produsele care detin ponderea in vanzari - rulourile exterioare si usile de garaj - a inregistrat in 2013 o majorare de aproximativ 80% fata de nivelul de 3,5 milioane de lei din 2012. In acelasi timp, cota de piata pe segmentul rulourilor s-a majorat de la nivelul de 8% pana la aproximativ 20% (respectiv aproximativ 15.000 de unitati dintr-un total al pietei de aproximativ 75.000 de unitati), iar in domeniul usilor de garaj, majorarea acestui indicator a fost de aproximativ 5%. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei, Alexandru Stanescu, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Indicati obiectivele de dezvoltare pentru 2014.
- Pentru anul 2014 se are in vedere mentinerea trendului ascendent al activitatii, iar din punct de vedere financiar estimam obtinererea unei cresteri cu 28% a vanzarilor comparativ cu 2013. Urmarim o consolidare a pozitiei in bransa, intrucat sectorul de rulouri exterioare din Romania a ajuns la un nivel ridicat de saturatie.
- Detaliati activitatea de productie a firmei.
- Domeniul principal de activitate - si care a contribuit decisiv la evolutia optima din 2013 - consta in executia rulourilor exterioare (aceasta activitate contribuie cu aproximativ 55% la cifra totala de afaceri), in timp ce diferenta este reprezentata de fabricarea usilor de garaj (20%) si de comercializarea plaselor de protectie impotriva insectelor (10%), a grilajelor metalice (7%), a copertinelor (6%) si a peretilor transparenti. Pe segmentul rulourilor exterioare, dispunem de o capacitate de fabricatie de 30.000 de unitati/an, recent fiind inaugurate doua noi sectii in fabrica pentru sisteme suprapuse si din PVC, pe fondul majorarii cererii. Totodata, numarul usilor de garaj comercializate anual (sectionale si de tip rulou) creste progresiv, in timp ce, in domeniul distributiei, cererea este destul de restransa pe piata autohtona, ceea ce ne-a determinat sa ne orientam catre o promovare intensiva a acestora si la export. Dintre serviciile pe care le acordam beneficiarilor, se remarca: livrarea rapida, asigurarea de consultanta si derularea unui program de gestionare a comenzilor prin intermediul unei platforme online.
- Cum se structureaza activitatea de distributie?
- Distributia produselor proprii se realizeaza gratuit atat direct (prin parcul auto propriu), cat si prin intermediul unei firme de curierat rapid, anul acesta reteaua de parteneri fiind extinsa pana la nivelul de 800 de colaboratori. Totodata, aria nationala de distributie acopera importante ale tarii, precum Moldova, Dobrogea, Oltenia si Banat. In acelasi timp, livram rulouri exterioare si la export (aceste activitati reprezinta in momentul de fata aproximativ 10% din total), pe pietele din Franta, Belgia si Luxemburg, iar pentru 2014 avem in vedere o extindere si in alte state puternic industrializate din Europa de Vest.
|