NOU! A aparut revista Fereastra - editia martie-aprilie 2014 |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 14 Mar 2014 17:45 |
Furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din aluminiu – in atentia bransei Sectiunea de analiza integreaza, in opt pagini, o serie de aspecte legate de situatia actuala si posibilitatile de evolutie a intregului sector autohton de ansambluri din aluminiu. Astfel, in cadrul analizei tematice, in editia martie-aprilie a publicatiei Fereastra se regaseste un articol amplu, referitor la furnizorii de sisteme din aluminiu si otel, precum si de produse/ servicii specifice (sisteme de protectie si finisare, vopsire in camp electrostatic), respectiv un material cu privire la societatile implicate pe segmentul productiei de ansambluri metalice. Astfel, se evidentiaza, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare, problemele si perspectivele ce guverneaza aceste sectoare economice, care au o pondere importanta, de circa 30%, in cadrul intregii piete autohtone. De asemenea, oficialii societatilor Somfy, Window & Facade Technologies (W&FT), Optimedia, Lorenzo Grup, Magnicom si Profine, alaturi de noua conducere executiva a PPTT, contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia domeniului proiectarii specializate, respectiv a pietelor de elemente de automatizare pentru rulouri, de tamplarie din PVC/ aluminiu, de sisteme de profile si accesorii pentru executia ferestrelor etc., precum si viitoarele actiuni intreprinse de organizatia patronala din bransa, descriind perspectivele acestor segmente si ale pietei in general, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2014. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale firmei Aluprof, care a castigat in ultimii ani un loc important pe piata locala a furnizorilor de sisteme din aluminiu, iar la sectiunea de producatori si furnizori se evidentiaza, in patru pagini, modul in care firmele din bransa incearca sa-si redreseze veniturile pe o piata interna marcata de instabilitate si de incertitudine, orice initiativa in acest sens fiind interesanta in contextul in care starea de expectativa a devenit o caracteristica a intregii branse. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la evenimentul international al anului in curs pentru industria de ferestre (targul Fensterbau/ Frontale 2014), alaturi de rezultatele financiare si actiunile intreprinse de marile grupuri multinationale de profil sunt reliefate la rubrica dedicata corporatiilor. Pentru informatii suplimentare, click aici! |