Producatori de tamplarie
Publicat de AG&F
24 Nov 2015 18:29
|
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse rezultatele unor cercetari actuale cu privire la marca, branding, activul goodwill, bugetul de marketing aferent sustinerii marcilor de ferestre, respectiv analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Casa Noastra (QFort), Fereastra Suki, Internorm, Arcom Gealan, Protelcon (Flozo), Unilux, ADF Prod (Fereastra ADF), Electric Plus (Barrier) si altele. Pentru societatile din domeniul tamplariei termoizolante, crearea si sustinerea marcii (branding) ar trebui sa constituie un element central al strategiei de dezvoltare, cumuland functiuni de comunicare, formare a imaginii, consolidare a cotei de piata in raport cu principalii competitori etc. Afirmarea raspicata a identitatii a devenit o necesitate indubitabila, intr-o perioada in care oferta de produse specifice s-a diversificat, iar nivelul de informare a utilizatorilor a sporit considerabil. Problema este cu atat mai dificil de solutionat, cu cat experienta companiilor locale in coagularea unei politici coerente de marca este destul de limitata, pana in prezent timidele incercari de personalizare a produselor proprii limitandu-se la preluarea numelor diverselor tipuri de materiale puse la dispozitie de furnizori (de regula, marci ale seriilor de profile din PVC si aluminiu). O asemenea situatie nu poate continua, fiind necesara o abordare profesionala, ceea ce va presupune, fara indoiala, asumarea unor costuri suplimentare. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|