RTH PROCONSTRUCT: Dublarea exportului, obiectiv principal pentru acest an |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Apr 2015 18:00 |
Principalele programe de investitii planificate pentru anul in curs de managerii companiei RTH Proconstruct sunt reprezentate de achizitia unor echipamente pentru productia usilor industriale, accesarea unui nou segment de activitate, precum si derularea unei campanii intense de comunicare pentru produsele oferite pe segmentul rezidential. Totodata, este vizata obtinerea unei majorari de cel putin 20% a veniturilor in acest domeniu, dupa ce, in 2014, cota de crestere s-a situat la aproximativ 11%.
- Detaliati activitatea de productie a firmei.
- Ne-am specializat in productia de usi sectionale rezidentiale (cu o pondere de 60% din totalul activitatii) si industriale. Pe segmentul principal de activitate, indeplinim comenzi care provin direct de la clienti sau prin intermediul retelei de distribuitori ce s-a dezvoltat la nivel national. Toate subansamblurile si accesoriile usilor pe care le realizam sunt importate de la compania Siscom (Italia), capacitatea de productie de care dispunem in cadrul fabricii din judetul Ilfov se situeaza la nivelul de aproximativ 5.000 de unitati/an, iar in 2014, comenzile pe care le-am avut ne-au permis sa o exploatam in proportie de 70%. Anul acesta intentionam sa imbunatatim accesoriile care intra in componenta usilor sectionale, sa lansam un nou model de panou si sa dezvoltam un nou produs, respectiv usa industriala tip rulou.
- Cum asigurati livrarea produselor proprii si ce servicii sunt disponibile pentru clienti?
- Distributia produselor pe care le realizam se efectueaza in principal prin intermediul unei retele de dealeri, dezvoltate la nivel national, care este sustinuta de agenti de vanzari specializati, localizati in cele mai importante orase din toata tara. Totodata, anul trecut, am inaugurat in orasul Bragadiru un showroom inovator, prin intermediul caruia beneficiarii au posibilitatea sa testeze saptamanal zeci de produse. In ultima perioada, am indeplinit preponderent comenzi in zonele de sud si est a Romaniei. In acelasi timp, derulam si activitati de export, care au insumat in 2014 aproximativ 10% din productia totala, iar pentru 2015 ne-am propus cel putin o dublare a acestui nivel. Pentru toti beneficiarii proprii, acordam si o serie complexa de servicii auxiliare. Astfel, am lansat, de curand, o aplicatie mobila pentru distribuitori, ce permite calcularea rapida a preturilor, iar pe termen scurt intentionam sa implementam un nou sistem de lansare si procesare a comenzilor, care va fi integrat in totalitate in mediul online.
- Care a fost evolutia segmentului specific de activitate in ultimul timp?
- Consideram ca anul 2014, desi a fost sub media ultimilor zece ani, a reprezentat un interval de cotitura, deoarece a marcat stabilizarea preturilor usilor sectionale pe piata autohtona. Pentru 2015, estimam o reluare a trendului ascendent si intentionam sa o intampinam cu o serie de masuri speciale, precum adoptarea unei politici diferite de marketing, majorarea productiei si investitiile in calitatea produselor.
|