Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
12 Nov 2018 06:04
|
Gelmar Savulescu, director general al companiei Fereastra Suki a afirmat ca „exportul de ansambluri de tamplarie termoizolanta continua sa fie o sursa majora de venituri pentru compania noastra, pentru 2018 estimarile curente indicand faptul ca incasarile din livrari pe pietele externe vor avea o pondere de peste 60% din cifra de afaceri aferenta acestei activitati. Din punct de vedere valoric, aceasta inseamna ca vanzarile la capitolul respectiv se vor ridica la aproximativ doua milioane de euro. Cele mai importante destinatii pentru produsele Suki sunt, in prezent, Italia, Canada si Japonia, dar recent am inceput sa luam tot mai mult in considerare varianta extinderii operatiunilor catre zona Africii. Desigur, oferta pentru acest segment este speciala, in sensul ca produsele sunt executate din materiale de cea mai inalta performanta, daca ar fi amintite numai profilele pentacamerale Brillant, Geneo sau sistemele speciale pentru usi culisante cu ridicare HST (toate, furnizate de Rehau). Cu toate ca activitatea de export continua sa se desfasoare la cote de eficienta superioare celei care vizeaza piata interna, nu putem sa ignoram faptul ca in ultima perioada concurenta a devenit tot mai acuta, ceea ce a adus dupa sine, in mod automat, o scadere a preturilor de comercializare. Din acest motiv, incercam sa ne reorientam si sa identificam oportunitati pentru a ne consolida pozitia competitiva pe pietele existente, precum si metode de a accesa cu oferta noastra alte regiuni de pe mapamond. In mod concret, daca realizam o analiza obiectiva a posibilitatilor de dezvoltare pe termen scurt si mediu, este clar ca in zonele pe care le vizam in mod traditional (cum ar fi, de exemplu, Italia) exista perspective certe de stagnare a cererii, insa acestea vor fi compensate, fara indoiala, de cresterea prezentei pe noile piete pe care dorim sa le accesam in perioada urmatoare”.
|