Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 21 Decembrie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


TERMOPLAST SRL

TERMOPLAST SRL

Adresa: Str. Aleea Plopilor nr. 1, Roman, Judet Neamt
Telefon: 0233-743.970
Fax: 0233-743.971
Mobil: 0755-067.776
E-mail: office@termoplast.ro
Web site: www.termoplast.ro
Domenii: Tamplarie din PVC | Tamplarie din aluminiu
Descriere activitate
Producător de ferestre și uși cu profile Rehau și Schüco Unitate proprie de geam termoizolant. Secții de înfoliere și arcuire profile.
Prezentare companie/institutie
TERMOPLAST: Buget de investitii de doua milioane de euro pentru 2023
 
 
 
 
 
 
Daniela Neculai
Functia/Firma: director executiv, Termoplast;
Experienta profesionala: 20 de ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In luna martie a acestui an, producatorul de tamplarie termoizolanta Termoplast inaugureaza o noua fabrica de sticla echipata cu o linie complet automatizata, marca Lisec. Daniela Neculai, directorul executiv al firmei precizeaza ca pentru 2023 este pregatit, de asemenea, un buget de investitii in valoare de doua milioane de euro, care presupune instalarea unei linii noi de productie a tamplariei din PVC, amenajarea unui nou spatiu logistic cu o suprafata de 18.000 mp, inaugurarea unui nou showroom la sediul fabricii cu o suprafata de 400 mp, achizitia unui nou sistem ERP etc.
 
- Ce alte obiective pentru dezvoltare aveti in vedere?
- Pentru 2023, vizam si o crestere de 35% a cifrei de afaceri in raport cu valoarea de aproximativ 16 milioane de euro inregistrata in 2022, pe care estimam ca vom reusi sa o obtinem in urma extinderii capacitatilor de productie, precum si a orientarii catre doua noi piete de desfacere la export. In 2022, peste 70% din tamplaria termoizolanta Termoplast a fost exportata in Uniunea Europeana, in special in Italia, Germania, Austria, Belgia, Portugalia, Franta, Olanda si Spania. La nivel national, detinem showroom-uri proprii si francize in aproape toate orasele importante din Moldova. Totodata, in cadrul companiei, sunt operationale trei departamente de vanzari, respectiv B2B export (cu o contributie de 70% la cifra totala de afaceri), B2B intern (20%) si B2C (10%). In 2023, ne dorim, de asemenea, sa angajam aproximativ 35 de persoane in cadrul echipelor de productie si vanzari, dupa ce, anul trecut, numarul de angajati a crescut de la 120 la 200 de persoane. Pe termen mediu si lung avem obiective tot mai ambitioase, iar tinta noastra este sa investim atat in crearea de noi capacitati de productie, cat mai ales in formarea echipelor de suport clienti. Previziunile oarecum incerte din domeniul constructiilor sau problemele internationale nu ne descurajeaza sa oprim niciunul dintre proiectele planificate de investitii.
- Cum estimati ca va evolua domeniul specific de activitate?
- Domeniul tamplariei termoizolante constituie, in continuare, un domeniu bun de investit pentru cei ce doresc sa deschida o afacere noua sau sa adauge un nou business la cele detinute deja. Piata e in continua crestere, iar pe viitor ne asteptam la deschiderea unor programe de decont fiscal si la cresterea numarului solicitarilor de tamplarie termoizolanta de foarte buna calitate. La nivel european, sunt deja in derulare programe de sustinere fiscala a investitiilor pentru inlocuirea tamplariei termoizolante. Din pacate, suntem dezamagiti de faptul ca, in Romania, nu avem o coerenta in acest sens in politica nationala. Sunt promisiuni in cadrul PNRR, insa, mai devreme de trimestrul al patrulea al acestui an, nu cred ca va aparea vreo imbunatatire.
- Care este rolul eficientei energetice in cadrul Termoplast?
- Eficienta energetica este una din valorile de baza ale companiei. Astfel, lucram doar cu produse de calitate superioara, iar solutiile de tamplarie pe care le propunem clientilor - si care sunt echipate in proportie de 70% cu bagheta calda Thermix - contribuie nu doar la un ambient mai placut, ci si la avantaje financiare evidente.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie/Aprilie 2023)
 

 
TERMOPLAST: Productie axata pe executia de ansambluri premium
 
 
 
 
 
 
Catalin Neculai (40 de ani)
Functia/Firma: manager, Termoplast;
Experienta profesionala: 17 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In unitatea de productie a companiei Termoplast (din judetul Roman) se executa cu precadere - in proportie de peste 40% din totalul productiei - ansambluri termoizolante cu un grad sporit de complexitate, precum arcade, culisante cu ridicare, unitati cu rame speciale etc. In cadrul fabricii se realizeaza ferestre si usi din PVC si aluminiu care integreaza profile Rehau, Cortizo sau Schüco, feronerie Maco sau Roto si geam termoizolant realizat in unitatea proprie de productie. Termoplast detine propria fabrica de geam termoizolant cu o capacitate de productie ce se situeaza la nivelul de 400/500 piese/schimb, in timp ce capacitatile de fabricatie pentru ansamblurile din PVC sunt utilizate in proportie de 80% in anumite luni si 100% in altele.
 
- Ce detalii puteti oferi despre activitatea productiva a firmei?
- Fabrica de geam termoizolant este echipata cu doua linii de debitare a sticlei, un robot de indoit distantierul din aluminiu, o statie de incarcare a sitei moleculare si o linie de spalare/asamblare cu introducere a gazului de argon in presa. In domeniul tamplariei din PVC, punem la dispozitia partenerilor in special ferestre si usi din gama premium care integreaza profile cu 6/7 camere de izolare, au adancime constructiva cuprinsa intre 80 mm si 86 mm, sudura invizibila, pachet termoizolant din trei sticle si seturi de feronerie din clasa WK2 de siguranta.
- Indicati care sunt masurile adoptate pentru dezvoltarea activitatii in ultimul timp.
- Strategia adoptata in cadrul firmei in ultimul timp s-a axat, in principal, pe dezvoltarea echipei de lucru, intrucat consideram ca cea mai importanta resursa a firmei este cea umana si, daca angajatii nostri sunt fericiti, la fel sunt si clientii. Totodata, incepand din decembrie 2016, am demarat un proces de optimizare a productiei cu sprijinul unei companii specializate de consultanta, urmand ca, in 2017, sa realizam o investitie in valoare de 1,6 milioane de euro care presupune constructia si utilarea unei hale de productie, cu o suprafata de 1.500 mp. O alta componenta importanta a activitatii este reprezentata de consolidarea parteneriatelor cu colaboratorii pe termen lung pe care ii avem. Un proiect care ne este foarte drag si care a fost demarat anul trecut este campania «Cu inima larg deschisa», in cadrul careia am furnizat cu titlu gratuit ferestre si usi pentru zece beneficiari cu situatie economica precara. Doua dintre acestea au fost derulate in parteneriat cu asociatia Casa Share, cu care am decis sa continuam colaborarea si in 2017 si sa devenim sponsor pentru segmentul tamplariei termoizolante pentru alte zece case.
- Cum asigurati distributia produselor proprii?
- In cadrul companiei noastre sunt active trei departamente de vanzari bine definite. Este vorba despre departamentul de vanzari indirecte (destinat partenerilor si francizelor din zona Moldovei), cel de vanzari directe (activ in localitatile Roman, Iasi, Vaslui, Gura Humorului si Botosani) si cel de export, intrucat 20% din productia noastra totala ajunge pe pietele din Italia, Franta si Belgia.

(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie-Aprilie 2017)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left