INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
![]() |
DECO PLAST SRL |
Adresa: Str. Spataru Preda nr. 7B, Bucuresti, Sector 5 |
Telefon: 021/336.22.22 |
Fax: 021/336.22.22 |
E-mail: office@decopvc.ro |
Web site: www.decopvc.ro |
Domenii: Ferestre de mansarda, rulouri & sisteme de umbrire | Tamplarie din PVC |
Descriere activitate productie si distributie de tamplarie din PVC |
Prezentare companie/institutie ![]() Mirela Ivascu, Managing Partner in cadrul Deco Plast: "In 2024 am realizat investitii semnificative in achizitia de autovehicule de transport de mare capacitate, precum si in inlocuirea unor utilaje din fabricatie, avand ca obiectiv optimizarea proceselor logistice si imbunatatirea eficientei operationale. Compania noastra a atins, de asemenea, un nivel avansat de transformare digitala, integrand solutii moderne pentru optimizarea proceselor operationale si administrative. Dintre acestea, cele mai importante sunt digitalizarea in productie si optimizarea financiara. Prin aceste initiative ne-am propus sa ne consolidam pozitia in industrie, adoptand tehnologii digitale ce sprijina eficienta si competitivitatea. In acelasi timp, relatiile de colaborare cu furnizorii sunt solide, bazate pe o comunicare eficienta si o colaborare reciproc avantajoasa. Mentinem un dialog constant, ceea ce ne permite sa ne sustinem reciproc in optimizarea proceselor si asigurarea unui flux stabil de aprovizionare. La inceputul acestui an, ne-am extins serviciile de distributie prin deschiderea a doua noi rute de livrare. Suntem incantati sa anuntam aceasta extindere, care ne permite sa oferim solutii rapide si eficiente de livrare clientilor din noile regiuni pe care le acoperim. Aceasta expansiune reprezinta un pas important in dezvoltarea afacerii si in consolidarea relatiilor cu clientii din zonele respective. Prin diversificarea canalelor de distributie si orientarea strategica catre noi piete de desfacere, am compensat deficitul existent pe piata nationala de tamplarie, consolidandu-ne, astfel, pozitia pe piata internationala. Pentru 2025, ne propunem, de asemenea, sa ne consolidam tendinta ascendenta a cifrei de afaceri inregistrata in 2024, prin intensificarea eforturilor de promovare si vanzare a produselor din gamele premium DecoSensio si DecoSpatio. Printr-o strategie orientata spre calitate si inovatie, vizam extinderea prezentei pe piata si consolidarea pozitiei pe care o detinem pe segmentul premium. Astfel, am incheiat anul 2024 cu o usoara crestere a cifrei de afaceri comparativ cu 2023. Pe termen scurt, consideram ca dezvoltarea sectorului de tamplarie termoizolanta va fi impulsionata de cerintele de eficienta energetica ale Uniunii Europene si de refacerea pietelor de constructii dupa incetarea conflictului din Ucraina. Accesul imbunatatit la pietele europene datorita aderarii Romaniei la spatiul Schengen va sprijini exporturile. Reglementarile mai stricte privind eficienta energetica vor stimula cererea pentru solutii de tamplarie mai performante, iar investitiile in infrastructura vor sustine cresterea sectorului. Pe termen lung, tendintele ecologice si digitalizarea vor duce la dezvoltarea de produse sustenabile si la cresterea eficientei productiei, consolidand cererea pentru solutii inovatoare si personalizate".
(opinie aparuta in revista Fereastra, editia Ianuarie-Februarie 2025)
DECO PLAST implementeaza cea mai importanta investitie de la infiintare
![]() Raluca Ivascu
Functia/Firma: director de vanzari, Deco Plast;
Experienta profesionala: 18 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
Anul trecut, producatorul de tamplarie termoizolanta Deco Plast a inregistrat mai multe schimbari importante ale activitatii. Dupa cum precizeaza Raluca Ivascu, directorul de vanzari al firmei, cea mai importanta dintre acestea a constat in finalizarea procesului de relansare a marcii Deco Plast - operatiune care era planificata de foarte mult timp. In 2022, constructia unei imagini noi si omogene atat in mediul virtual, cat si in cel fizic va continua, managerul societatii sperand ca acest aspect sa contribuie la consolidarea pozitiei companiei pe piata nationala a producatorilor de tamplarie din PVC.
- Ce alte programe pentru dezvoltare v-ati planificat in 2022?
- Anul 2021 a adus, dupa cum Aluprof si-a obisnuit deja clientii, numeroase noutati, respectiv sisteme si solutii care au fost dezvoltate in centrul de cercetare al grupului si apoi fabricate in unitatile proprii de productie din Bielsko-Biala si Opole (Polonia). Ne referim aici atat la sisteme si solutii ca MB-79N (sistem pentru tamplaria termoizolanta eficienta din punct de vedere energetic), MB-Harmony Office (sistem pentru partitii interioare care asigura o excelenta atenuare fonica), MB-86WW (sistem pentru ansamblurile termoizolante destinat aplicatiilor de tipul "window-wall"), MB-Skyline Type R (sistem pentru ferestre si usi glisante cu design minimalist), cat si la sisteme din gama solutiilor de umbrire ca MB-SkyFlow (sistem de jaluzele venetiene exterioare) si MB-SkyRoll (sistem de rolete textile exterioare), fara a mai lua in calcul si alte solutii realizate, gandite ca upgrade-uri pentru sistemele deja existente.
- Cum se deruleaza, in prezent, activitatile proprii de productie?
- Producem, in principal, tamplarie din PVC, a carei realizare are o contributie de 95% la cifra totala de afaceri a firmei, diferenta revenind fabricarii ansamblurilor din aluminiu. Capacitatea actuala de productie pe segmentul tamplariei din PVC este de 500 de unitati/schimb. Punem la dispozitia beneficiarilor ansambluri termoizolante ce poarta marca Deco Plast in orice culori din gama RAL, precum si servicii speciale de infoliere si vopsire. Ne-am clasificat produsele in patru game care se diferentiaza prin functionalitate si calitate, acestea fiind DecoSensio, DecoSpatio, DecoVisio si DecoVitrio.
- Care a fost evolutia cifrei de afaceri in ultimul timp si ce se estimeaza pentru 2022?
- Am incheiat anul 2021 cu o crestere de 37% a cifrei de afaceri fata de 2020, acesta fiind, totusi, un moment al schimbarilor si incertitudinilor marcat de inceputul pandemiei globale, modificari care s-au vazut clar si in evolutia rezultatelor financiare proprii. Anul trecut a inceput lent, datorita situatiei globale dificile, debutand cu o scadere pe piata externa si cu o crestere neasteptata pe cea interna. Din luna mai 2021, lucrurile au revenit complet la normal si ne-au depasit chiar asteptarile, iar capacitatea de productie a fost folosita la maxim. Aceasta situatie s-a echilibrat incepand cu cel de-al doilea semestru din 2021 si s-a mentinut si la inceputul lui 2022. Pentru anul in curs, in absenta unor derapaje majore, preconizam obtinerea unei noi cresteri a incasarilor, care va atinge nivelul de aproximativ 25%, si care va fi sustinuta de punerea in functiune a noilor linii de productie.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie/Aprilie 2022)
|