Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - TRANSPARENT DESIGN obtine o crestere de aproape 40% in primele 6 luni
TRANSPARENT DESIGN obtine o crestere de aproape 40% in primele 6 luni
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 05 Iul 2021 06:35
Transparent Design s-a impus in ultimii 17 ani in topul procesatorilor locali de sticla float, oferind partenerilor o gama extinsa de produse si servicii. Compania prelucreaza o mare varietate de tipuri de vitraj, pornind de la sticla float clara - cu grosimi cuprinse intre 4 mm si 19 mm – si cea colorata in masa, trecand prin modelele laminate cu folie de etilen-acetat de vinil (EVA) si terminand cu sticla vopsita, cum ar fi sortimentul Lacobel, din portofoliul AGC. De asemenea, firma ofera servicii de securizare prin metode termice, emailare, debitare, vopsire, sablare, printare etc. Printre obiectivele reprezentative ce integreaza solutii de la Transparent Design se remarca centrul comercial Promenada, Maritimo Shopping Center, City Mall, Ramada Bucharest Park, sedii Reiffeisen Bank, Deutsche Bank, Generali Asigurari etc. In cele cele ce urmeaza, Adrian Badici, director executiv al companiei, realizeaza o trecere in revista a celor mai importante evenimente din ultima perioada. 
 
-Cum a evoluat compania din punct de vedere al performantei financiare inregistrate in ultimul an – perioada marcata de perturbarile generate de criza sanitara recenta?
-In 2020 am reusit sa realizam o cifra de afaceri in valoare de aproximativ 26,7 milioane de lei, la finele lunii mai a.c. raportand deja incasari de 13,1 milioane de lei. Se observa deja instalarea unui trend ascendent, avansul fata de perioada similara din exercitiul financiar anterior fiind de peste 37%. 
 
-Ce impact a exercitat pandemia  Covid-19 asupra operatiunilor curente?
-Nu putem spune ca efectele negative au fost insurmontabile. Inca din primul moment de manifestare a problemelor generate de noul coronavirus, am stabilit un set de masuri ce au vizat, printre altele, limitarea drastica a accesului in sediul companiei (atat in curte, cat si in spatiile de birouri), purtarea mastilor de protectie, dotarea unitatii cu dezinfectanti de buna calitate plasati la toate punctele de acces, instituirea unor reguli de distantare sociala etc. Chiar daca au existat cateva cazuri de imbolnavire cu SARS-CoV-II, am avut posibilitatea de a evita o transmisie in masa a virusului, care, in eventualitatea in care ar fi avut loc, ar fi putut periclita buna desfasurare a afacerii.
 
-Care sunt principalele dotari tehnologice aflate in prezent in exploatarea companiei?
-Putem afirma ca, la momentul actual, beneficiem exclusiv de utilaje de top, furnizate de companii consacrate pe plan global. In mod concret, dotarile Transparent Design includ doua linii de debitare Bottero (una pentru sticla monolitica si cealalta pentru geam duplex), patru echipamente verticale cu comanda numerica de la CMS, un utilaj orizontal automat Bevelloni, un cuptor de securizare Tamglass (Glaston) etc. La acestea se adauga o serie de alte echipamente de procesare, cum ar fi cele doua utilaje de finisare a cantului de la Bavelloni (unul bilateral si celalalt cu unghi variabil), masinile de decupare cu jet de apa CMS, linia de printare ceramica Tecglass, cea de emailare (ceramica si organica) Rollmac, cuptoarele Purjol (doua pentru laminare si unul destinat tesului Heat Soak), utilajul de debitare a sticlei rezistente la foc Putsch Meniconi. De observat faptul ca toate echipamentele mentionate anterior sunt de ultima generatie, cel mai vechi fiind fabricat in 2016, iar restul in 2018, 2019 si 2020. In luna august a anului in curs, dotarea tehnologica va fi completata cu un utilaj bilateral de finisare marca Schiatti si un cuptor de securizare a sticlei Jumbo de la Landglass, care vor asigura o majorare semnificativa a capacitatilor de procesare. Cu ajutorul echipamentelor pe care le detinem in prezent, procesam intre 11.000 mp si 22.000 mp de sticla lunar, de regula varful de productie fiind inregistrat in intervalul octombrie – noiembrie. Avand in vedere ritmul alert de dezvoltare a companiei a devenit necesara inclusiv mutarea intr-un spatiu mai mare. Deja la finele anului precedent am achizitionat un teren ce include si fosta fabrica Dandoss din localitatea Popesti-Leordeni, unde speram sa ne mutam pana la sfarsitul lui 2021. Astfel, vom asigura fluxuri de lucru, aprovizionare si desfacere net superioare celor actuale, gratie spatiilor generoase oferite de noile hale de productie si zone de birouri.
 
-Ce probleme intampinati in desfasurarea activitatii?
-In general, beneficiem de parteneriate solide, care ne-au ferit de probleme. In ultima perioada, am fost nevoiti sa tratam mai ferm plata creantelor de catre beneficiari, intrucat am constatat o tendinta a justifica intarzierile prin intermediul pandemiei. In ceea ce priveste cresterea preturilor la materiile prime si materiale, aceasta nu ne-au afectat semnificativ. Zvonurile care au circulat inainte de scumpiri ne-au determinat sa ne aprovizionam masiv, pana la limita maxima a spatiilor de stocare. Desigur, dificultati minore mai apar, cum ar fi de exemplu cele legate de aprovizionarea cu profile din aluminiu pentru balustrade, in viitor urmand sa tinem sub observatie acest aspect.
 
-Mentionati proiectele majore la care ati participat recent.
-Printre cele mai importante lucrari unde am livrat produse se numara One Mircea Eliade/One United, Sido Properties, DaVinci Edifice, diverse obiective realizate in parteneriat cu Bog’ Art (Square, Jiului, Campus), cu Smart Est Proiect (BRD , Dacia One), cu Valedo System, cu Sanotechnik Rumanien etc.
 
-In ce stadiu se afla compania din punct de vedere al implementarii strategiei de digitalizare?
-Am lansat deja primul tronson al programului Optima, ce asigura gestionarea comenzilor in fabrica, precum si managementul livrarilor in colaborare cu departamentul de marketing-ofertare. Urmeaza ca in acest an sa achizitionam si cel de-al doilea tronson, ce va facilita sincronizarea operatiunilor cu stocurile, contabilitatea si facturarea. Noi suntem optimisti in ceea ce priveste evolutia pietei pe care activam. Singura problema serioasa la momentul actual pare sa fie cea a preturilor, insa spera ca inclusiv aceasta sa fie tinuta sub control. Momentan, situatia companiei este una buna si speram sa ramana astfel si in perioada urmatoare.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left