BUDVAR CENTRUM: Rezultate fluctuante pentru liderul pietei poloneze de tamplarie |
Producatori de tamplarie Publicat de Cosmin Dincu 05 Nov 2012 19:16 |
Pentru compania poloneza Budvar Centrum Spółka Akcyjna, ce reprezinta unul dintre cei mai importanti producatori locali de tamplarie termoizolanta si unul dintre liderii pietei de profil, primele noua luni ale anului in curs s-au incheiat cu vanzari de 49,84 milioane de zloti (PLN), in timp ce in perioada similara a anului trecut s-au consemnat 51,46 milioane de zloti. Ca urmare a unor conditii economice dificile, intervalul actual de raportare a adus venituri operationale de 6,63 milioane PLN, iar la 30 septembrie 2011 acestea au fost de 8,48 milioane PLN. "In pofida rezultatelor fluctuante, ramanem optimisti si ne bazam pe diversificarea pietelor-tinta, mai ales a celor de export. Anul acesta este relativ similar celui trecut, cand s-au observat probleme economice impredictibile, mai cu seama in Europa de Sud. In pofida conditiilor nefavorabile si a unei deteriorari vizibile si accentuate a cererii, cu precadere in Italia, am reusit ca la 31 decembrie 2011 sa obtinem o majorare substantiala a incasarilor, la 71,89 milioane PLN, comparativ cu 65,8 milioane PLN in precedentele 12 luni. Totodata, profitul a sporit de la numai 0,24 milioane PLN la 1,13 milioane PLN, ceea ce asigura bazele unui viitor sustenabil pentru companie. Ca si in 2011, anul acesta prioritatea o constituie intensificarea activitatii de export atat in termeni de consolidare a parteneriatelor existente, cat si de accesare a unor piete noi. Deja, veniturile rezultate din export au avut o valoare de 26,46 milioane PLN in 2011, iar in 2010 acestea au fost de 12,12 milioane PLN. Beneficiarii din Franta, Cipru, dar mai ales cei din Cehia si Germania ne garanteaza continuitatea comenzilor, respectiv stabilitatea procesului de productie. Ca o incununare a rezultatelor pozitive, in noiembrie 2011 am primit medalia pentru cel mai important exportator al anului, acordata de asociatia poloneza de profil. Pe piata locala ne-am extins in cadrul mai multor planuri, actionand si in calitate de investitor imobiliar, iar in cadrul domeniului predilect si specializat, constituit de tamplaria termoizolanta, detinem retele formate din birouri proprii de vanzari si de comercializare a produselor in regim de franciza. Stabilirea cooperarii cu numeroase firme ce doresc sa promoveze ansamblurile Budvar Centrum, precum si colaborarea cu diversi dezvoltatori (motiv pentru care activitatea investitionala speram sa genereze mai mult de 10% din cifra de afaceri) reprezinta principalele coordonate ale strategiei de afaceri pe termen scurt, mediu si lung", a declarat Marek Trzciński, presedinte al comitetului de conducere din cadrul Budvar Centrum.
***
Cu sediul central in localitatea Zduńska Wola – Polonia, Budvar Centrum Spółka Akcyjna (BC SA) s-a infiintat in 1997 si este unul dintre cei mai mari producatori interni de ferestre din PVC. Potrivit datelor furnizate de managerii firmei, centrul industrial are o suprafata de 23.000 mp, in cadrul caruia lucreaza doar 300 de angajati, deoarece BC SA constituie cel mai bine echipat fabricant polonez de ferestre cu utilaje complet automate (CNC). Pentru a face fata competitiei la nivel european, din luna mai 2007 firma s-a listat in cadrul Bursei din Varsovia (cu un capital initial de 9,89 milioane PLN), adoptand in timp scurt principii corporatiste de responsabilitate sociala si sustenabilitate (inclusiv de comunicare) si efectuand continuu investitii in dezvoltare. Gama de produse s-a diversificat rapid, incluzand si ansambluri din aluminiu sau lemn stratificat, iar in ceea ce priveste performanta fatadelor cortina si a vitrajelor termoizolante Budvar Centrum este dificil de urmat de catre firmele concurente. Serviciile de consultanta si cele de montaj, flexibile si dedicate, precum si flota de autoutilitare ce asigura transportul ofera clientilor finali avantajele unui parteneriat complet de afaceri, fara compromisuri. Informatii suplimentare, la www.budvar.pl
|