Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 27 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - CESAROM: Obiectiv de mentinere a incasarilor in conditii instabile
CESAROM: Obiectiv de mentinere a incasarilor in conditii instabile
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 26 Sep 2012 11:48
Managerii companiei Cesarom au precizat faptul ca principala caracteristica a domeniului tamplariei termoizolante este reprezentata, in acest moment, de o tendinta crescuta de instabilitate, care este posibil sa se observe si in intervalul urmator. Una dintre cele mai indicate solutii pentru redresarea domeniului ar putea fi reprezentata de export. Şi in acest caz exista insa anumite probleme, intrucat au aparut foarte multi intermediari, unii dintre ei cu o credibilitate indoielnica, existand in permanenta riscul ca platile sa se efectueze defectuos.
 
Cezar Tighiliu, director general al Cesarom: „Din punctul nostru de vedere, mediul politico-economic influenteaza foarte mult activitatea firmelor din bransa, deoarece exista programe nationale de reabilitare a fondului de locuinte (atat multifamiliale, cat si unifamiliale) si se propune acordarea de subventii pentru case pasive. Dintre dificultatile pe care le intampina producatorii de ferestre se remarca practicile de concurenta neloiala, in domeniu activand chiar si societati neinregistrate. De asemenea, o serie de fabricanti promoveaza ansambluri termoizolante de calitate indoielnica, pe fondul cresterii numarului de solicitari de produse foarte ieftine, care in acest moment predomina pe piata. Aceasta situatie este o urmare a faptului ca majoritatea beneficiarilor nu detine nici cele mai elementare informatii despre diferentele de performanta existente intre profile, feronerie sau produse finite. Exista totusi si o categorie de clienti foarte bine informati, care cunosc caracteristicile produselor respective. In ceea ce ne priveste, suntem foarte atenti in ceea ce priveste calitatea sortimentelor promovate, cu atat mai mult cu cat derulam si activitati in domeniul montajului si astfel avem grija ca toate modelele promovate sa fie insotite de marcajul CE. In acelasi timp, acordam atentie tuturor categoriilor de clienti, din statistica vanzarilor pe care am realizat-o in 2011 reiesind faptul ca 26% din comenzi au provenit din showroom-urile proprii, 19% prin intermediul agentilor de vanzari, 34% din recomandari si 21% direct de la proiecte imobiliare. Printre aspectele pozitive ale pietei se afla si faptul ca relatiile de afaceri dintre furnizori, producatori si dealeri sunt destul de bune. Colaborarea ramane fructuoasa in functie de experienta dobandita in timp si de gradul de incredere, insa chiar si asa se practica, in functie de situatii, amanari ale termenelor de plata, precum si neconformitati ale aprovizionarii. In ceea ce ne priveste, ne-am organizat activitatea in cadrul a trei sectii: de zincare electrochimica, de productie a tamplariei din aluminiu si PVC si de reprezentare a firmei Aplast, in calitate de centru zonal. Pe segmentul ferestrelor termoizolante ne-am implicat in executia de ansambluri din PVC (cu o pondere de 45% la vanzarile totale), respectiv din aluminiu (8%) si pereti cortina (12%), in efectuarea de lucrari de placare cu materiale compozite (7%), precum si in domeniul rulourilor exterioare (10%), al usilor de garaj (10%) si al automatizarilor pentru usi. Avand in vedere dificultatile din bransa, pentru acest an vizam mentinerea cifrei de afaceri la nivelul consemnat in 2011”.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left