ROMSERV INVEST: Specializarea personalului constituie un obiectiv strategic |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 31 Aug 2012 09:00 |
Principalul obiectiv strategic pe care il are in vedere conducerea companiei Romserv Invest pentru semestrul al doilea din acest an este reprezentat de efectuarea unor cursuri de specializare si calificare pentru intreg personalul firmei. O alta masura de dezvoltare aplicata anul acesta a constat in inlocuirea furnizorului Gealan cu Salamander.
Floris Lazarescu, administrator al Romserv Invest: „Ne-am orientat predilect catre executia de tamplarie din PVC (cu o cota de 85% din vanzarile totale), respectiv catre cea de geam termoizolant cu sticla Saint-Gobain. Capacitatea de fabricatie se situeaza la nivelul de 180 de unitati/schimb pe segmentul ansamblurilor din PVC si la 10.000 mp/luna pe cel al geamului termoizolant, care se livreaza si pentru terti. Activitatile de distributie se efectueaza atat direct, cat si prin intermediul colaborarii cu 20 de distribuitori la nivel national. In 2012, cele mai numeroase livrari s-au efectuat in Dambovita (cu o cota de 80% din total), precum si in Arges, Prahova si in Capitala. Vizam in proportie de 99% proiecte finantate din fonduri private, cele mai multe avand actualmente dimensiuni mici, in vreme ce nivelul pietei este relativ acelasi ca in 2011. Daca in primul semestru a.c. am consemnat o usoara scadere a vanzarilor, pe fondul conditiilor meteorologice nefavorabile, in lunile de varf (iulie si august) am inregistrat o crestere semnificativa a cererii. Astfel, pana la finalul lui 2012, estimam ca este posibila o mentinere a cifrei de afaceri la nivelul de 6,2 milioane de lei din 2011 sau ar putea surveni chiar o usoara crestere a acesteia. La nivel general, cererea este polarizata atat catre produse din gama «high-tech», cat si pentru cele «low-cost». Din nefericire, pe piata se regasesc foarte multe sortimente neconforme, fara armatura sau cu geam termoizolant neconform, care - in lipsa unei legislatii corespunzatoare - incurajeaza practicile de concurenta neloiala, aceasta constituindu-se drept cea mai mare problema a bransei”.
|