VALRAS: Perspective de majorare cu 15% a cifrei de afaceri |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 17 Feb 2012 13:13 |
Compania Valras Prod, din Ploiesti, reprezinta unul dintre producatorii consacrati de vitraje termoizolante si artistice ce activeaza pe piata de profil din Romania. Societatea si-a consolidat in timp imaginea de firma care promoveaza calitatea, oferind partenerilor sai produse de inalta performanta. In ultima perioada, in pofida provocarilor generate de criza, conducerea societatii a implementat un amplu program de modernizare tehnologica. La acest subiect se refera, in continuare, managerul general al companiei.
* Valentin Petrescu, director general al Valras Prod: "In anul fiscal precedent, compania noastra a realizat o cifra de afaceri de 1,1 milioane de euro, situandu-se la aproximativ acelasi nivel ca in 2010. Pentru exercitiul financiar in curs, ne asteptam la o crestere de minimum 15%, avand in vedere faptul ca exista perspective de furnizare a geamului termoizolant pentru un proiect foarte important. Principala problema pe care am intampinat-o in derularea activitatii specifice se refera la incasarea dificila a creantelor. In cazurile in care este vorba despre indisciplina generata de blocaje financiare in lant, aceasta situatie este de inteles, insa atunci cand intervine reaua-credinta, consideram ca trebuie instituite masuri speciale de penalizare. Astfel, ar fi utila modificarea legislatiei in vigoare, astfel incat un asemenea comportament sa fie pedepsit penal si comercial (in sensul interzicerii infiintarii unei companii chiar si pentru rudele celui implicat). In ceea ce priveste cazurile de dumping, acestea continua sa se perpetueze in Romania, organismele publice abilitate sa corecteze si amendeze aceste actiuni demonstrand impasibilitate. Noi continuam totusi sa facem demersuri pentru a corecta neregulile respective, intrucat prin astfel de elemente se compromite ideea de concurenta loiala. Referitor la activitatea Valras, ne mentinem strategia de promovare a unei linii sortimentale de inalta calitate. Consideram ca nici in 2012 piata de profil nu va consemna cresteri semnificative, fiind sanse destul de mari ca nivelul general al cifrei de afaceri sa se mentina la cota din 2011".
|