IZOTEC a lansat pe piata noua fereastra premium IzoElite Dynamic |
Produse & Tehnologii Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Mai 2020 05:51 |
Adaptandu-se la provocarile perioadei actuale, puternic marcate de pandemia Covid-19, la jumatatea lunii mai a.c. Izotec Group a lansat, pe platforma online proprie, prima fereastra premium disponibila la pret standard. Aceasta a fost dezvoltata pe baza sistemului de profile Gealan S9000 AD. Ciprian Chelariu, CEO-ul companiei, a explicat care au fost motivele care au dus la o astfel de decizie, afirmand ca „la inceputul lui 2020, pentru firma noastra se contura un an exceptional din punct de vedere al cifrelor de vanzari. Strategia Izotec pentru urmatoarele 12 luni includea lansarea altor game de produse premium, care sa le completeze pe cele existente. Din pacate, din cauza contextului dificil traversat in acest momente, a fost nevoie ca toate planurile respective sa fie amanate pentru semestrul al doilea. Criza provocata de pandemie a lovit in toate afacerile si cu totii ne gasim intr-o situatie fara precedent, din care, pentru a iesi, este nevoie sa cautam singuri solutii de supravietuire atat pentru firma, cat si pentru oamenii care activeaza in cadrul acesteia”.
Reputatia Izotec, construita pe baza calitatii produselor promovate
Preocuparile managementului de a gestiona optim criza curenta s-au materializat, in principal, prin: • Mentinerea in efectiv cat mai complet a echipei de angajati a companiei si asigurarea continuitatii activitatii, in conditiile respectarii regulilor impuse de autoritati in perioada starii de urgenta; • Sustinerea morala a colaboratorilor interni si externi, in special a celor aflati in zone puternic afectate de raspandirea epidemiei, reprezentati, de exemplu, de firme partenere din Suceava sau din afara tarii, cum ar fi partenerii din Italia, aflati in stare de carantina; • Pastrarea unui nivel ridicat de calitate al produselor, care a constituit, in perioada anterioara crizei, fundamentul solid pe care s-a construit reputatia Izotec. Investitii de 200.000 de euro pentru dezvoltarea produsului
Deoarece principalul furnizor de sisteme din PVC - Gealan Germania - a decis sa amane pentru a doua parte a anului lansarea noutatilor programate pentru 2020, a fost necesara identificarea, in stransa colaborare cu acesta, a celor mai potrivite metode prin care sa devina posibila adaptarea la noile conditii de piata. „Beneficiind de moralul ridicat si efervescenta de idei din cadrul echipei Izotec, am reusit ca, in timp record (mai putin de o luna calendaristica), sa ne reconfiguram strategia de afaceri si sa lansam o noua gama de ferestre din gama premium, promovate la pret standard, special pentru criza. Prin acest nou produs, ne propunem sa punem la dispozitia clientilor avantajele unei ferestre de inalta performanta, pentru achizitia careia efortul financiar este mult mai mic decat in perioada precedenta”, a adaugat Ciprian Chelariu. Concomitent, Izotec ofera dealerilor de tamplarie PVC sansa unica de a fi cu adevarat relevanti in perioada tulbure traversata la momentul actual. Pentru a reusi toate cele propuse, compania a fost nevoita sa utilizeze aproape in exclusivitate resursele existente, folosind doar o parte din capitalul alocat in mod obisnuit pentru lansarea unui nou produs. Estimarea expertilor societatii este ca valoarea totala a investitiei se situeaza la aproximativ 200.000 de euro, suma respectiva fiind necesara pentru acoperirea tuturor cheltuielilor legate de dezvoltarea si promovarea noii ferestre premium IzoElite Dynamic. 13 avantaje asigurate de IzoElite Dynamic pentru beneficiari
Evenimentul s-a focalizat pe evidentierea avantajelor oferite clientilor, pe termen mediu si lung, atunci cand aleg sa-si echipeze locuinta cu ferestre din clasa respectiva. Sloganul campaniei este: „IzoElite Dynamic. Prima Fereastra Premium la pret standard”. In cadrul lansarii online, care a avut loc la data de 13 mai, partenerii si clientii companiei au aflat, de la directorul de vanzari al companiei, Dan Gheorghe, principalele 13 beneficii pe care le ofera acest produs si care il fac net superior unui model obisnuit, disponibil pe piata de profil la acelasi pret: 1. Mai putini bani investiti pentru amenajarea locuintei; 2. Economie la costurile de intretinere de pana la 28% pe an; 3. Siguranta sporita impotriva hotilor/protectie antiefractie; 4. Eliminare a riscului de ranire in caz de spargere accidentala a geamului; 5. Disponibilitate superioara a luminii naturale in interiorul locuintei; 6. Grad ridicat de protectie acustica, ce asigura un somn de calitate si contribuie la cresterea imunitatii, productivitatii si starii de bine; 7. Aerisire controlata in patru trepte , ce permite reglajul gradului de deschidere al ferestrei, in functie de anotimp, astfel incat se evita pierderile de caldura, se elimina vaporii de umiditate din aer, precum si mirosurile neplacute; 8. Prevenire a formarii de mucegai si, implicit, scadere a riscului de aparitie a bolilor respiratorii/alergiilor; 9. Nivel optim de fonoizolare in raport cu zgomotele din exterior; 10. Manevrare facila, chiar si dupa perioada indelungata de exploatare; 11. Design unitar al casei, fara ferestre deformate in timp; 12. Crestere a prestantei si satisfactiei clientilor, prin intrarea in „clubul” posesorilor de produse Premium; 13. Contributie la eforturile de prezervare a resurselor naturale, prin reducerea consumului de energie necesara incalzirii/racirii locuintei, ce este obtinuta prin arderea gazelor naturale sau altor combustibili fosili care genereaza emisii de dioxid de carbon si favorizeaza aparitia efectului de sera. Necesitatea adaptarii ofertei de produse si servicii la noul tip de cerere
In partea a doua a manifestarii online, a avut loc o sesiune de training de vanzari, dedicata dealerilor din industria de tamplarie de PVC. Evenimentul a fost transmis in direct pe canalele Facebook si Youtube. Dezbaterea a fost moderata de Ciprian Chelariu si Razvan Cazanescu, fondator al portalului TBF.ro, care, din postura sa de consultant, partener si investitor sau fondator, a oferit servicii de consultanta in management pentru mai mult de 300 de companii, active in peste 23 de ramuri industriale. In cuvantul de deschidere, Ciprian Chelariu a aratat ca „Izotec Group este unul din principalii producatori de tamplarie premium PVC din Romania. Ferestrele realizate de compania noastra beneficiaza de un certificat de calitate international, acordat de unul din cele mai importante institutii de testare din Europa, specializate in domeniul tamplariei termoizolante si fatadelor cortina - IFT Rosenheim, din Germania”. La randul sau, Razvan Cazanescu a afirmat ca „in ultimii 13 ani am trecut prin multe - legi prost facute, criza financiara din 2009 etc. - dar niciodata printr-o provocare cum este cea actuala. Putini dintre cei pe care i-am consiliat in perioadele dificile au avut curajul sa se reinventeze, iar unul dintre acestia este Izotec. Provocarea mea din perioada curenta este aceea de a ajuta zece companii din Romania pentru a ajunge lideri in industriile lor si am convingerea ca firma care isi lanseaza astazi produsul se va situa printre acestea. Criza epidemica din prezent a constituit o oportunitate, dincolo de ceea ce ne propuseseram initial, de a asigura diferentierea si de a oferi pietei ceea ce satisface cu adevarat nevoie clientilor - singurele care se schimba in profunzime in astfel de momente. Discount-urile exagerate, tertipurile de marketing, discursurile prea motivationale nu au niciun efect. Firmele care doresc sa supravietuiasca sunt obligate sa-si adapteze oferta de produse si servicii la noul tip de cerere. Tocmai acest lucru a fost facut de Izotec prin lansarea ferestrelor premium la pret standard”. „Luptam ... pentru implinirea personala si statisfactia profesionala”
La momentul actual, Izotec isi desfasoara operatiunile de productie in cadrul a trei unitati independente, amplasate intr-un spatiu cu o suprafata de 20.000 mp, situat in zona industriala din vecinatatea orasului Piatra Neamt. „Pasiunea noastra nu poate fi masurata in cifre, insa realizarile ne plaseaza printre cei mai puternici producatori de ferestre si usi din Romania: peste 100 colegi in echipa, capacitate de procesare de 1.000 u.f./24h, mai mult de 16 ani experienta, peste 250.000 comenzi onorate, investitii ce depasesc 8 milioane de euro, peste un milion de ansambluri de ferestre/usi livrate pana in prezent. Noul produs IzoElite Dynamic a fost dezvoltat pornind de la necesitatea de adaptare la noua stare generala, provocata de criza, dar si de la dorinta de a construi ceva semnificativ, de a consolida viitorul pe care ni-l imaginam inainte de criza. Acum, se contureaza un an exceptional din punct de vedere a proiectelor noi si al oportunitatilor pe care le aduce orice astfel de derapaj economic. Este o perioada foarte grea, nu trebuie sa ascundem acest lucru, insa in acelasi timp este o oportunitate pentru cei care-si doresc sa lase o urma semnificativa prin locurile pe unde trec. Vanzarile sunt afectate serios in perioada curenta, insa eforturile noastre se indreapta mai ales in directia sustinerii morale a partenerilor si echipei Izotec. Inainte de orice, oamenii au nevoie sa stie ca le sunt alaturi alti oameni, la care pot apela daca au o problema in familie, in viata de zi cu zi sau in afacerea pe care trebuie sa o mentina pe linia de plutire. Daca ramanem optimisti si cu un mental pozitiv, asa cum suntem acum, va fi un an cu cele mai mari impliniri pentru echipa Izotec si pentru colaboratorii sai. In acest moment, este aproape imposibil sa facem o previziune in ceea ce priveste performanta financiara, dar putem vorbi despre o mare implinire profesionala. Ce ne propunem pe 2020?! Sa fim nebunii frumosi ai «zonei» in care activam. Sa luptam cu noi, cu piata, cu vremurile, pentru a atinge acea implinire personala si satisfactie profesionala”, a incheiat Ciprian Chelariu. |