PREMIILE EURO-FEREASTRA
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mar 2015 15:53
|
Fondat in urma cu 80 de ani de inginerul german Wilhelm Frank, care a produs pentru prima oara la scara industriala feroneria oscilo-batanta, folosita ulterior la echiparea tamplariei termoizolante, grupul Roto Frank are in prezent aproximativ 4.400 de angajati la nivel international si realizeaza o cifra medie de afaceri ce depaseste 700 milioane de euro. Concernul detine 13 centre de productie a sistemelor de feronerie amplasate la nivel global, distributia fiind realizata prin intermediul unei retele complexe ce include peste 40 de subsidiare proprii. Ideea principala din spatele imaginii Roto este apartenenta la tehnologia germana. Aceasta este sustinuta printr-un mesaj direct si inteligibil pentru toti utilizatorii de pe plan mondial, textul "german made", aplicat pe culorile steagului federal transmitand, in mod direct si comprehensibil, ideea respectiva. Valorile comune declarate de conducerea companiei si care sunt sustinute in mod direct de logo sunt reprezentate de continuitate, fiabilitate, performanta financiara, experienta, ambitia de a reusi, know-how si abilitate tehnica. Roto se prezinta pe sine ca un deschizator de drumuri in domeniu, dezvoltand permanent produse si solutii inteligente, care impresioneaza prin precizia tehnologica si durata extinsa de exploatare a produselor proprii. Activitatile de fabricatie, logistice, managementul ecologic etc., indiferent de regiunea in care activeaza compania, se fundamenteaza pe seriozitatea si viziunea specific germane.
|