Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 22 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
NOU! Lista cu principalele 653 de firme active pe piata de tamplarie termoizolanta
Actualitatea interna Publicat de AG&F 19 Oct 2012 17:19
A aparut lista de firme care contine 536 de companii specializate in productia de tamplarie termoizolanta, precum si 32 de firme implicate in montaj. Pentru a intregi informatiile cu privire la dinamica pietei de profil, lista de firme a fost completata cu date despre 85 de producatori de geam termoizolant. Veniturile celor 536 de societati implicate in productia de ferestre si usi, in anul 2011, au crescut cu 8,74% fata de 2010, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 778,8 milioane de euro. Majorarea survine dupa un regres mai putin pronuntat in al doilea an de recesiune (-5,13%), de la nivelul de 754,9 milioane de euro din 2009, precum si dupa un declin relativ accentuat, de 8,8% in raport cu nivelul de referinta din 2008 (827,8 milioane de euro), astfel incat - spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre si fatade - companiile din bransa nu au reusit deocamdata sa recupereze pierderile din perioada crizei economice. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori fiind implicati in diverse alte sectoare din domeniul constructiilor, cum ar fi, de exemplu, furnizarea de mobilier, elemente vitrate si panouri solare, executia de hale pe structura metalica, a unor lucrari de antreprenoriat, distributia de profile, paneluri pentru usi, accesorii, usi de garaj, instalatii termice, peleti etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific (respectiv, piata nationala de tamplarie) a fost mai accentuata in primii doi ani de recesiune (la un nivel cumulat de -60%, potrivit estimarii Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta – PPTT si datelor analizate de departamentul specializat al revistei Fereastra), iar ulterior, in 2011, a avut loc cel mult o stabilizare a livrarilor la un nivel relativ scazut, rezulta ca societatile incluse in analiza au fost mai putin afectate de efectele recesiunii. Din totalul celor 536 de societati, circa 17,35% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 93 agenti economici. Acestia au obtinut in 2011 o cifra de afaceri de 200,2 milioane de euro – ceea ce reprezinta 25,71% din veniturile insumate ale celor 536 de companii, respectiv 778,8 milioane de euro (in crestere cu 9,49% fata de anul anterior, cand au realizat 182,8 milioane de euro, adica aproape 25,52% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 716,2 milioane de euro). Datele raportate in al doilea an de recesiune arata ca societatile din Bucuresti-Ilfov au consemnat o situatie oarecum diferita fata de celelalte firme din bransa, inregistrand o diminuare ce nu s-a aflat in conformitate cu media pietei (-3,46%), in raport cu veniturile din 2009, de 189,4 milioane de euro, care au avut o cota de 25,09% din totalul de 754,9 milioane de euro, aferent acelui an. In schimb, daca se iau in considerare datele din 2009, raportate la 2008, firmele din regiunea Capitalei si din ariile limitrofe au consemnat o sporire cu 8,67% a incasarilor, pornind de la cele 174,3 milioane de euro din ultimul an dinaintea declansarii crizei economice. Situatia respectiva este diametral opusa tendintei consemnate pe plan national, de scadere cu 8,8% a veniturilor bransei, ceea ce a modificat contributia producatorilor din Bucuresti la total, daca se ia in considerare ponderea initiala a acestora, de 21,06%, la cele 927,8 milioane de euro din 2008. Totodata, anul trecut firmele din Capitala au consemnat un salt de 14,86% al cifrei de afaceri fata de pragul referential (de la 174,3 milioane de euro la 200,2 milioane de euro), astfel incat acestea au fost extrem de prospere in perioada analizata. In ceea ce-i priveste pe montatori, cifra de afaceri a celor 32 de companii s-a majorat, anul trecut, cu 33,92%, la 71,66 milioane de lei, fata de cele 53,51 milioane de lei din 2010. Totodata, nivelul raportat in al doilea an de recesiune este cu 2,12% mai redus in comparatie cu 2009, cand cele 32 de firme au inregistrat venituri de 54,67 milioane de lei. Anul 2009 a insemnat, pentru aceasta categorie de societati, momentul in care s-a remarcat punctul maxim de regres al incasarilor, fiind evidentiata o scadere de 26,38% fata de cele 74,26 milioane de lei din 2008. Dintre acestea, doar doi agenti economici au sediul social in Bucuresti-Ilfov, rezultatele acestora nefiind relevante in cadrul analizei activitatii firmelor de instalare, intrucat cifra de afaceri insumata a firmelor respective s-a diminuat de la 0,3 milioane de lei in 2008 la 0,04 milioane de lei in 2010 si 2011. In cazul celor 85 producatori de vitraje termoizolante, situatia pe plan national arata cifre de afaceri de: 142,8 milioane de euro in 2008, 121,1 milioane de euro in 2009 (-15,23%), 113,7 milioane de euro in 2010 (-6,12%) si 119,5 milioane de euro anul trecut (+5,11%). Din cele 85 de societati, 12 agenti economici au sediul social in regiunea Bucuresti-Ilfov (14,12% din total), acestia raportand, la randul lor, urmatoarele rezultate: 32,8 milioane de euro in 2008 (cu o contributie de 22,94% la cifra de afaceri a celor 85 de societati), 28,2 milioane de euro in 2009 (23,29%), circa 21,6 milioane de euro in 2010 (cu o pondere de 19%) si 20,7 milioane de euro in 2011 (reprezentand 17,32% din total. Pentru aceasta categorie de societati, scaderea din intregul interval analizat a fost continua (-14,02% in primul an de recesiune, -23,45% in cel de-al doilea si -4% in 2011). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele intregii branse a producatorilor de tamplarie termoizolanta si vitraje, dintre care se disting urmatoarele categorii: numarul de angajati si vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010 si 2011 (exprimate in moneda nationala si in cea europeana), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul efectiv de activitate (tamplarie din PVC, tamplarie din aluminiu si pereti cortina, tamplarie din lemn stratificat, altele), sistemele de profile si de feronerie (marci) utilizate in procesul de fabricatie, furnizorii de geam termoizolant, date efective despre fabricantii de vitraje si diverse alte informatii suplimentare. Pentru mai multe detalii, click aici!
 
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left