Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AGB: Concernul acceseaza noi piete de desfacere
AGB: Concernul acceseaza noi piete de desfacere
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 25 Apr 2013 16:33
Unul dintre cei mai mari producatori europeni de feronerie – AGB Alban Giacomo Spa (Italia) – care efectueaza livrari la nivel national prin intermediul a doi distribuitori autorizati (Euro-Wood, din Iasi si W-Tech, din Brasov), a lansat pe plan autohton mai multe serii de produse noi, multe dintre acestea inovatoare, dedicate echiparii usilor, ferestrelor si sistemelor culisante, printre care se afla: balamalele „ascunse” pentru usi, modele cu limba magnetica de tip „broasca”, accesorii pentru usi culisante de interior, feronerie pentru ferestre oscilobatante, pentru ansambluri culisante prin ridicare (destinate tamplariei din lemn, din lemn-aluminiu sau PVC si disponibile cu marcajul CE in cascada) etc. Pe piata autohtona, cele mai bine vandute sortimente sunt reprezentate (in ordine) de feroneria pentru usi de interior, cea pentru ferestre oscilobatante, pentru elementele culisante prin ridicare, precum si pentru obloane. In portofoliul AGB se regasesc peste 20.000 de articole de feronerie, pentru orice model de tamplarie termoizolanta (usi de interior, ferestre oscilobatante, pivotante sau osciloculisante, obloane etc.).
Dana Comsa, agent AGB - Alban Giacomo SpA pentru Romania: „Holdingul italian investeste permanent in cercetare - dezvoltare, in achizitia de masini si utilaje noi, in tehnologie de ultima ora si in specializarea resurselor umane. In 2013, in afara de indeplinirea acestor obiective, se vor aloca fonduri pentru accesarea de piete noi din America de Sud, Africa si China, iar la nivel european, strategia de afaceri presupune participarea la expozitii, targuri si prezentari locale, precum si pregatirea tehnica a echipei de vanzari si a pesonalului clientilor. Valoarea acestor initiative se ridica la cateva milioane de euro si au scopul final de a oferi beneficiarilor produse cu un grad ridicat de calitate, fiabilitate, performanta si adaptabilitate la specificul fiecareia dintre cele 60 de piete, la nivel global, unde corporatia este prezenta. Pentru 2013, este vizata, de asemenea, o mentinere (si chiar o majorare daca este posibil) a cifrei de afaceri, care s-a situat in 2012 la nivelul de 63 milioane de euro. La fel ca si ceilalti furnizori de profil, firma-mama a intampinat in ultimul timp numeroase dificultati, cum ar fi: lipsa generala a comenzilor, stoparea lucrarilor de constructii initiate recent, din cauza lipsei finantarii, recuperarea deficitara a creantelor, comercializarea la scara larga a tamplariei foarte ieftine si echipate cu feronerie de slaba calitate, aparitia pe piata a producatorilor de feronerie si accesorii neconforme fabricate in China si Turcia etc. La nivel european, tendinta segmentului de piata a fost in ultima perioada negativa, livrarile continua sa scada si estimam ca nu isi vor reveni nici anul acesta, pentru ca, desi ne aflam in luna aprilie, trendul se mentine descendent. AGB incearca sa combata toate aceste probleme prin comercializarea exclusiva a unor produse de calitate (adaptate la cerintele particulare ale fiecarei piete), prin perfectionarea permanenta a echipei de vanzari, prin colaborarea apropiata cu clientii sai si prin asigurarea unei game complete de servicii auxiliare”.
 
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left